Stránka 1 z 1

Jake turbo+komponenty

Napsal: 31 kvě 2008, 10:02
od Hasis
Lidi, ptze budu do gutmanna davat motor z peugeota 405 (mi16), tak jsem se chtel zeptat jake me doporucujete turbo, klikovku, ojnice, atd.
Ptam se, ptze vtom nenam zatim skoro zadne skusenosti.
Popripadne jeslti byste me mohli hodit odkazy. Klidne i na zahranicni weby.

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 18 čer 2008, 09:31
od ciky
Ale motor Mi16 je atmosféra!!! teda pokud se nepletu....A překopávat atmosféru na Turbo mi přijde technicky a finančně hodně hodně náročné..Já bych do toho nešel

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 18 čer 2008, 10:15
od Pospa
náhodou kupodivu jeden můj kolega z práce tuto přestavbu uskutečnil,ALE-spotřeba skoro dvojnásobná a najel s tim cca 20000 tis. km(není má zkušenost,nevím jak na tom byl motor před tím... atd.)
až se s ním uvidím,zeptám se ho a nahodím ti sem bližší info!

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 18 čer 2008, 20:47
od Hasis
bored predelaval z 205gti 8v an turbo a jezdi stim porad. spotreba o trosku vyssi. samozrejme na tym motoru budu davat jine ojnice, pisty, upravovat kliku atd. a s penezma sem smireny.

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 20 čer 2008, 15:21
od tom
a co ecu? tu mas vyresenou ? jelikoz poradna ecu je zaklad na dobre naladeni a do budoucna k nezaplaceni na "monitoring" co se deje v motoru

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 20 čer 2008, 18:07
od Hasis
mam. mam cloveka ktery em vse bude upravovat a taky nakupovat, ptze nato abych to delal sam jeste mammalo zkusenosti

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 22 črc 2008, 19:42
od Atex
u atmosferickeho motoru to neni tak jednoduche, hlavni vec kterou bys mel vedet je jaky maji vacky STRIH, potrebujes strih 0 aby se postupne vyfukove ventily zaviraly a az pak oteviraly saci. Pokud tohle vacka nesplnuje, preplnovani ztraci az 50% ucinosti a zbytecne moc to zere, smes motorem proleti nevyuzita.
Co se tyce ojnic a klikovky fakt nevim, ja si o audi zatim nechavam jen zdat :-) Kompresni pomer se da upravit nekolika zpusoby:
klika - mala ucinost,
tesneni pod hlavu valcu - zlata stredni cesta,
frezovani pistu/hlavy valcu, jine pisty - nejlepsi varianta,
uprava detonacni sterbiny - podle typu motoru, rikam o audi skoro nic nevim, tohle jsou vseobecne informace :-)

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 16 srp 2008, 09:59
od Stipl
No já na změně motoru z NA na Turbo nevidim nic špatneho ale je to beh na dlouhou vzdalenost malo lidi ti dokaže poradit a taky malo lidi u nas v česku to provadi.Ja sem měl kupovat VW Corrado 2.8 VR6 128KW a taky sem uvažoval o turbo kitu.hodně německých firem to nabizelo za celkem slušnou cenu.A turbo sem měl vybrane od KKK jinak kdyby bylo vice financi tak Garret nebo HKS.Ale Garret je :prvni . Ale enkonec z toho sešlo došlo mi že turbem to začina.Potoom by bylo třeba silnějši ojnice,vačky ,kovane pisty a mit v pořadku vstřikovaci soustavu s dobryma vstřikama a kvalitnim neli dvojtym palivovym čerpdadlem.Nakonec to co nasaješ do motoru musiš taky i nějak odvest takže přirubu k turbu a kvalitni vyfuk.Potom ještě přichazela v uvahu řidici jednotka (nazev jednotky ani odkaz si nevzpomenu ale dodam) ktery by pobrala šestivalcovy motor a taky turbo.no a potom tim že to maš takove silne to zase musiš ubrzdit a opravuješ dal a dal ale to už odbiham od tematu.Ale jinak držim palce a skusim nahodit odkazy a jak budu moct poradim.Jinak hodně štěsti. :service

Re: Jake turbo+komponenty

Napsal: 17 srp 2008, 12:46
od Stipl
http://www.maxmotorsport.sk/produkty/ doufam že vam tedndle odkaz pomuže.určitě bych se obratil na ně.