Stránka 1 z 1

1,8 turbo

Napsal: 19 srp 2008, 18:35
od obadal.rada
co stím aby to mělo tak 200 koní ale nechipovat?? co dát větší vztřiky????? pomužu tomu nějak????
výfuk už mám i sání předělané

Re: 1,8 turbo

Napsal: 19 srp 2008, 23:22
od ciky
Pokud nechceš "pichovat" tak ti poradím takto.....Nové..Turbo,svody,vstřiky,pumpa,benz. reg ,maf, atd :)))) + nové mapy v ecu!
U tebe nejjednodušší bude udělat repas turba,lehce zvednout tlak a zároven upravit ecu na míru...Zkus mr.Cimbu , Sportmotor atd....Upravě elektroniky se nevyhneš tak jako tak :service

Re: 1,8 turbo

Napsal: 20 srp 2008, 14:01
od Tiger.s
Přesně tak ciky má pravdu když neupravíš ecu tak budeš mít chudou směs ..I když do určitý míry ecu zvýšit množství dokáže

Re: 1,8 turbo

Napsal: 20 srp 2008, 18:25
od Stipl
Ja sem koupil audi s motorem 1.8 Turbo a už to bylo nachipovane na 195 koni.Přimo od vyrobce.Je to dovoz takže v německu měli asi jine přiležitosti a možnosti.Ale jinak bych pokračoval tak jak řikaji kolegove předemnou a takovym směrem i taky pudu.

Re: 1,8 turbo

Napsal: 09 zář 2009, 20:41
od Crazy_person
nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...

Re: 1,8 turbo

Napsal: 09 zář 2009, 21:12
od tsin
Crazy_person píše:nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...
a co myslis ze maj na tom motoru vsechno jiny?
ja ti muzu rict ze se to rozhodne nevyplati..

Re: 1,8 turbo

Napsal: 10 zář 2009, 00:12
od Crazy_person
tsin píše:
Crazy_person píše:nevím, jestli by nebylo lehčí koupit seriový motor 1.8T z cupry R nebo audi S3 ... oba mají přes 200 koní...
a co myslis ze maj na tom motoru vsechno jiny?
ja ti muzu rict ze se to rozhodne nevyplati..
tak nejsem v motorech tak moc znalej jako ty, ale myslím si, že pokud vyměníš turbo, vstřiky atd, tak musíš překopat víceméně komplet vše a to levná záležitost rozhodně nebude... :roll:

Re: 1,8 turbo

Napsal: 10 zář 2009, 01:03
od tsin
jde o to ze tam nejsou jiny vnitrnosti, a s kdyz si ty veci koupi samostatne (s3 nema zas o tolik vetsi turbo.. rozhodne to nejsou rozdili jako u drivejsich s2,rs4 atd. tkz by si mohl koupit i vetsi, vstriky, pigginu) a s vykonem muze jit jeste dal nez kdyz da balik za motor z s3 (jetej), pripocitej si cenu vymeny (predpokladam ze by si ho nemenil sam), novy rozvody a tyhle kraviny... no a je na cenne o dost prevysujici naklady na fungl novy turbo, vstriky a pigginu

Re: 1,8 turbo

Napsal: 10 zář 2009, 09:47
od Crazy_person
tsin píše:jde o to ze tam nejsou jiny vnitrnosti, a s kdyz si ty veci koupi samostatne (s3 nema zas o tolik vetsi turbo.. rozhodne to nejsou rozdili jako u drivejsich s2,rs4 atd. tkz by si mohl koupit i vetsi, vstriky, pigginu) a s vykonem muze jit jeste dal nez kdyz da balik za motor z s3 (jetej), pripocitej si cenu vymeny (predpokladam ze by si ho nemenil sam), novy rozvody a tyhle kraviny... no a je na cenne o dost prevysujici naklady na fungl novy turbo, vstriky a pigginu

a kolik tak +/- může vyjít motor? Zajímá mě to jen ze zvědavosti, páč jedenomu, co má na AK taky S3 se ted rozsypal...

Re: 1,8 turbo

Napsal: 23 lis 2011, 20:33
od fakieVW
Mám tenhle motor ve svém autě na závody. Budu taky dělat přestavbu na velké turbo. Motor z S3 je uplně k ničemu a to proto,že ten motor sice má kovaný spodek což je super na upravy,ale má tak složitou a komplikovanou elektroniu,že je daleko lepší upravit klasický 1.8T např AGU a pod. Já budu dávat na AGU turbo K04 z S3 vstřiky 440ccm a výkon je s touhle kombinaci cca 255koní a do 400NM. Pokud chcete někdo výkon okolo 280 a více tak si pořidte motor z S3 s kovaným spodkem což přeji příjemnou zábavu při instalaci a nebo koupit kovaný spodek to svého motoru což je zase balík. A navíc klasika 1.8T vydrží i 280 koní. A anvíc co je lepší? Postavit kovaný motor za cca 60 000 nebo měnit motory co sezonu,které stoji cca 10 000 kus :-D

Ze seriového +.8T ++ékw jde pomocí dobré mapy udělat 195 koní a krouták do 300NM,ale to malé turbo už jede na max takže pokud se tomu dává soda tak to pujde do kytek. Ale zase pokud to budeš šetřit tak se dá s tím solidně pojezdit jinak přestavba na K04 si připrav 50 000 plus práce člověka co to bude dělat.