Uchycení 3-bodů...

Veškeré funkční, racingové nebo optické úpravy interiéru

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od mihal.1 » 23 kvě 2009, 16:49

co chces sehnat? jak je ta tyc uchycena??
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Uživatelský avatar
Skury
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 73
Registrován: 22 kvě 2009, 09:35
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od Skury » 24 kvě 2009, 09:35

Ta tyč je kotvena do B-sloupku... V mém případě by byla do rámu.

Obrázek

Jsme vydedukovali, že to jsou 4-body, přičemž zadní 2 pásy jsou obtočené kolem tyče a utažené. Jednoduché jako facka. :) Tak do toho půjdu.

Díky, je vyřešeno.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun + VW Golf III Variant

tom406
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 124
Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od tom406 » 27 bře 2010, 08:16

Já to řešil podobně. V coupé jelikož nejsou vzadu dveře tak je to velký problém pokud bych někoho vezl- mám za sloupky pevné kotvy kterí mají 28mm silné trny a na ně se nasune ocelová trubka-v případě že bych někoho vzadu vezl tak jen trubku vysadím a hodím do kufru a pásám se sériovými pásy. Nikdy nekotvit směrem dolů pokud to nepůjde ten pás přes pevnou kotvu v úrovni ramen.Čím kratší pás za rameny a čím širší tím je bezpečnější a při případném nárazu že se tolik neprotáhne a o to jde.Nikdy nekutit nějaký nesmysl šikmo dolů někde až za zadní sedačky to raději nechat sériové.
Přílohy
IMG_3688.JPG
Naposledy upravil(a) tom406 dne 27 bře 2010, 08:20, celkem upraveno 2 x.

tom406
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 124
Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od tom406 » 27 bře 2010, 08:17

kotvení
Přílohy
IMG_4109.JPG

gizmi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 01 kvě 2012, 19:12

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od gizmi » 01 kvě 2012, 19:15

V pripade Skuryho chapu, ale proc v coupe vymyslet nejakou tyc, kdyz trebas Schroty jsou vzadu rozepinatelny? Pokud nekoho povezu, tak je jen odcvaknu, pripoutam se klasikou a vystarano :dobry

jiriczek
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 24 črc 2012, 18:59

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od jiriczek » 24 črc 2012, 19:09

Zdravim vsechny, asi to sem uplne nepatri, ale nechtel jsem kvuli tomu zakladat nove tema. Mam schroth autocontrol, s namontovanim do auta neni problem, resim ale airbagy. Pokud vim, tak jednotka pred vystrelenim kontroluje jestli je pas zapnuty a tim, ze nebude zapnuty origo pas tak airbagy nevysreli. A ted resim jak to udelat aby airbagy zustaly, takze me napadlo ze sezenu jeste jedny original "zacvakavace" a dam je tam jen tak, tim by se to vse melo vyresit ... co myslite? Je to blbost?

gizmi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 01 kvě 2012, 19:12

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od gizmi » 24 črc 2012, 20:10

Neni to blbost ;) A nebo v pripade takoveho vozu bych radeji koupil od Schrotu ten jejich novej system. Vyuziva napravo a vzadu original uchytu primo na dany vuz = odpada tim mraky problemu..

jiriczek
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 24 črc 2012, 18:59

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od jiriczek » 24 črc 2012, 20:46

Pozde :-D ... asi jsem to videl myslim na jejich webu, kazdopadne mi ten autocontrol vyhovuje protoze se da jednoduse odepnout v pripade potreby a umoznuje na krizovatce se nahnout kdyz nevidis. Jinak diky.

gizmi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 01 kvě 2012, 19:12

Re: Uchycení 3-bodů...

Příspěvek od gizmi » 25 črc 2012, 16:13

Tak ona jde koupit i verze s ele navijakem :) Ale to chtelo resit naopak :D Nejprve rozmyslet a pak koupit :)

Odpovědět