VW Polo 2F Coupe G40

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 28 úno 2011, 10:15

update:
vyfuk je kompletni - nakonec prituba hned za vlnovcem co je za svodama, roura roura roura, zatacka, dalsi spojka, kvuli demontazi a vystup za B sloupkem ridice :driver
zacli sme tvorit difuzor a upravu podlahy pro vyndanou nádrž, nová nádrž, ALU 22l bude zapuštěná v kufru, kontsrukce na uložení už by byla jakš takš hotová.

teď řešíme jednu teoretickou - máme nádrž, která nemá vstup na vratku - byla dělaná na zakázku pro karbec auto a nebyla potřeba. my máme tedy z nádrže jen jeden výstup (cca 1cm od dna nádrže) a odvětrání které je nahoře (cca 3cm od horní stěny nádrže).

možnosti:

1. použít odvětrací vstup jako vratku benzínu zpět do nádrže. výhody - nic se nemusi vymejšlet a jen se zapojí hadice;nevýhody - víření benzínu v nádrži, nádrž bez odvětrání -> podtlak?
2. nechat dovařit na nádrž vstup na vratku. výhody - vyzkoušené řešení, asi nejběžnější princip u stříkačky;nevýhody - musí se dovařovat už použitá nádrž, nejsou lidi (asi)
3. použít originální "krabičku", kterou má Gčko v serii na palivovym systému. do "krabičky" jde benzín z podávacíh čerpadla co je v nádrži a přebytek se vrací do nádrže. poté je tam vstup/přes filtr/ do vysokotlaký pumpy a vratka z motoru. naše použití by bylo bez podávacího čerpadla v nádrži - krabička by byla pod nádrží, takže by se využilo spádu, ale nastává stejnej problém jako u řešení 1 - kam s vratkou, co šla v serii zpět do nádrže, opět odvětrání. co se stane když tu vratku zacpem? bude se přebytečnej benzín co se bude vracet z motoru vracet proti spádu z nádrže? přecejen ta pumpa co jedem tlačí 125l/h... osobně tomu nevěřim...

někdo modrý poradí? :mysleni: :mysleni: :mysleni:


asi to dopadne jako možnost 2, ale proč potom používaj tu "krabičku" i při upravenym palivovym systému a jinou než seriovou nádrží?
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od hondzik » 28 úno 2011, 15:03

vyhovovala by mě varianta 2- vařit. Pokud u toho neuhoříte a nepředvedete start Discovery, potřeboval bych to a samý.... :lol Pokud vařit, tak napustit vodou a hnát do toho vzduch přes kompresor.... I když jí vymejete horkou vodou, může buchnout

3 je asi nesmysl

ad 1) odvzdušnění bych použil jako vratku, odtah můžete řešit na hrdle? Nevím jak to bude řešený celkově- tankovat přímo do nádrže v kufru, nebo požijete origo hrdlo a díru na kastli?

Zkuste taky použít foťák, nebo to nakreslete. Si tu nádrž vybavuju matně, sem na ní jen hodil oko...
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 28 úno 2011, 15:58

Dokumentaci má na starosti Fokr, v telefonu má hromadu obrázků...
Jasný že to dopadne vařením, nic jinýho nám nezbyde.
Anglán to vymyslel takhle, cituji "Original fuel tank hacked to bits, now about 2.5 litres. Retains std lift pump, swirl pot and lines as they are light and do the job quite nicely. Main pump is E30 M3."
FUELLING.jpg
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 28 úno 2011, 18:09

dělám tajnosti - nemá smysl sypat sem fotky bez komentáře a na ten neni čas ani nálada :flag

foto nádrže nemám, tak dnes podělám. ale nakonec to dopadne vaření varianty 2, akorát my si hliník nesvaříme :spatny

jedna provokační - turbo je ford, tak co :lol :lol :lol
Image0556.jpg
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 01 bře 2011, 00:20

tady je ta nádrž - jen pro úplnost.
Přílohy
Image0560.jpg
Image0561.jpg
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od hondzik » 01 bře 2011, 08:27

Předpokládám že jí budete dávat trochu nahnutou, ten vývod je trošku nešťastně, odlejval by se benzín

edit, koukám na ní a v tej díře na hrdlo jsou vidět přepážky, takže u toho někdo myslel...

proč ten odtah fakt neuděláte vrchem přes hrdlo? Jako to měli/ mají krosky motorky. Hadice uprostřed víčka a tradá ven? Se to tak přímo nabízí
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Borbet » 01 bře 2011, 10:02

stačí dát dovnitř pěnu

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 01 bře 2011, 12:08

Kluci není třeby jí naklánět, protože přepážky jsou uvnitř docela promyšlený. Při pohledu na výstup to svádí myslet si, že je jen za stěnu, krátkej a víc nic. Jenže vede až do středu dna přesně pod přepážkou.
Konstrukce je v pohodě, vyzkoušeno u Fokra a není problém ( teda pokud natankujete odpovídající množství :kladivo )
Hondzik: Systém motokros se opravdu nabízí jako nejsnazší. ;)
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 01 bře 2011, 14:00

no dalsi level palivovyho sysatemu je, ze nebude vicko a tankovani v aute, jako to mam ja, ale chceme udelat vyvod na tankovani nejspis do rohu zadniho okna, mozna dozadu na vrata a vicko bude tam, to je este in progress...

kdyz pouzijem ten horni vstup jako vratkum, nebude pak palivo v nadrzi moc virit?

prepazky jsou tam cca do 1/2 vysky nadrze, cca 0,5cm od dna nadrze a je tam 16 komor co si pamatuju. tuhle nadrz jsme navrhovali pred 2ma rokama. ja mam to samy v blede zelenym a jezdim to uz 3ti rok, taky bez podavaciho cerpadla a nemam problem, akoratze ja tam mam ten vstup na vratku lehce nad pulkou vysky, proto me to trapi...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od hondzik » 01 bře 2011, 19:20

pokud budete tahat hrdlo vejš, tak bych odvzdušňovák řešil až na hrdlu. Benzín tam nedocákne a přijde mi to nejjednodušší

myslím že je asi jedno jestli ten benzín lítá zpátky v půlce, nebo u hrdla. Nevidím v tom problém. Na Alfině mám vratku taky nahoře, u sacího koše.Trubka se sítem to cucá dole a druhá to tam vrací úplně nahoře.

Vířit si nemyslím, dole to bude díky přepážkám klidný
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

Odpovědět