vyfuk je kompletni - nakonec prituba hned za vlnovcem co je za svodama, roura roura roura, zatacka, dalsi spojka, kvuli demontazi a vystup za B sloupkem ridice

zacli sme tvorit difuzor a upravu podlahy pro vyndanou nádrž, nová nádrž, ALU 22l bude zapuštěná v kufru, kontsrukce na uložení už by byla jakš takš hotová.
teď řešíme jednu teoretickou - máme nádrž, která nemá vstup na vratku - byla dělaná na zakázku pro karbec auto a nebyla potřeba. my máme tedy z nádrže jen jeden výstup (cca 1cm od dna nádrže) a odvětrání které je nahoře (cca 3cm od horní stěny nádrže).
možnosti:
1. použít odvětrací vstup jako vratku benzínu zpět do nádrže. výhody - nic se nemusi vymejšlet a jen se zapojí hadice;nevýhody - víření benzínu v nádrži, nádrž bez odvětrání -> podtlak?
2. nechat dovařit na nádrž vstup na vratku. výhody - vyzkoušené řešení, asi nejběžnější princip u stříkačky;nevýhody - musí se dovařovat už použitá nádrž, nejsou lidi (asi)
3. použít originální "krabičku", kterou má Gčko v serii na palivovym systému. do "krabičky" jde benzín z podávacíh čerpadla co je v nádrži a přebytek se vrací do nádrže. poté je tam vstup/přes filtr/ do vysokotlaký pumpy a vratka z motoru. naše použití by bylo bez podávacího čerpadla v nádrži - krabička by byla pod nádrží, takže by se využilo spádu, ale nastává stejnej problém jako u řešení 1 - kam s vratkou, co šla v serii zpět do nádrže, opět odvětrání. co se stane když tu vratku zacpem? bude se přebytečnej benzín co se bude vracet z motoru vracet proti spádu z nádrže? přecejen ta pumpa co jedem tlačí 125l/h... osobně tomu nevěřim...
někdo modrý poradí?



asi to dopadne jako možnost 2, ale proč potom používaj tu "krabičku" i při upravenym palivovym systému a jinou než seriovou nádrží?