Opel kadett X14XE
Napsal: 03 čer 2010, 09:35
Jedná se Opel Kadett E - původně zamýšlen na normální každoděnní ježdění.
>>>>>>>> http://petrvod.rajce.idnes.cz<<<<<<<< FOTO/foto
Tech parametry
Nový motor x14xe původně z corsy B s papírovým výkonem 66kw/90k
**odlehčený setrvačník
**sportovní filtr
**zaslepený EGR ventil
**Power Box - podomácky okopírovanej mantzel PB
** výfuk komplet v průměru trubky 55x1,5mm , bez katu , místo středovýho tlumiče "rezonátor" zadní tlumič vlastní výroby - plně pruchozí vycpán šponama.
Starý motor C14nz- jednobodová stříkačka s papírovým výkonem 44kw/59k
r.v. 1991
co se upráva týče určitě na něco zapomenu ale ty základní věci sem vypíšu
***podvozek
-Ramena v tvrdém uložení upravená pro větší záklony (posunutej čep o 35mm dopředu)
-nové horní uložení tlumičů , sbíhavost nastavena na 0
-Přední tlumiče KONI s nastavitelnou tuhostí, zadní tlumiče taky nastavitelné KONI.
-Pružiny enzo , tvrdší a udajně o 35mm kratší (příjde mi to o víc nekupoval jsem nové takže jistotu nemám)
-nové kulové čepy ramen i řízení+ manžety na polosách atd.
-kola na civilní ježdění 6x13 ET33 s podložkama 20mm vpředu a 10mm vzadu
-na závody 6x14 plechy ET45 v kombinaci s dural podložkama 20/10mm - předek/zadek, nebo alu 6x14 ET25 bez podložek
-pneu rozměr na závody vždy 185/60-14-dunlop SP sport 01 ,Regal racer a na předku se točí Maxsport RB45
-zadní náprava je z astry F se širšíma bubnama - má nové silenbloky,
- pod zadníma nábojema jsem měl dřív ukosové podložky 2° - kola do A
-Přední i zadní stabilizátory z kadett 2,0 8v Gsi
-výstuha mezi ramenama přední nápravy
***Brzdy
-Přední brzdy pochází komplet z corsy B 1,4 16v čili vnitřně chlazené kotouče 236mm, prozatim pouze natříno a nové odvzdušnováky.
-Zadní brzdy bubnové z astry F 1,8 (širší pakny 45mm namísto puvodních 29mm) nové pakny,prasátka a odvzdušnováky + nabarvičkování
***Karoserie
- vyměnil jsem zadní lemy , prahy + pár drobný dírek v přední části (okolo světel atd)
-vevařená výstuha mezi zadní podběhy (profil 35x35mm + patky)
-šroubovaná výstuha mezi přední podběhy stejný materiál
-drobné odlehčení o koberce pod zadní sedačkou atd...
-vystříkané dutiny
-vyvařená + vystužená uložení ramen
***motor+výfuk
-základ je X14XE
- odlehčený setrvačník + vyvážení (-cca 700g)
- Kopie power boxu mantzel
- Filtr KN + odstínění alu plechem
- vyřazen EGR ventil
- výfuk od svodů vlastní výroby trubka 55x1,5mm , bez katu, střed "rezonátor" koncák vlastní výroby plnoprůstřel vycpán šponama.
- vyhozený servo
-- v plánu chip
***převodovka
seriová F10 4Q s novým olejem upravná příruba na blok x14xe
***interier
-Přední sedačky z modelu Gsi
- shift light
-hasičák 2kg - prášek
-volant GP race.race ze Speedpro + nába domorobo
-přístrojová deska s otáčkoměrem
Auto je zatím využíváno jako denní povoz + automobilový slalom skupina do 1400ccm seriové vozy.
>>>>>>>> http://petrvod.rajce.idnes.cz<<<<<<<< FOTO/foto
Tech parametry
Nový motor x14xe původně z corsy B s papírovým výkonem 66kw/90k
**odlehčený setrvačník
**sportovní filtr
**zaslepený EGR ventil
**Power Box - podomácky okopírovanej mantzel PB
** výfuk komplet v průměru trubky 55x1,5mm , bez katu , místo středovýho tlumiče "rezonátor" zadní tlumič vlastní výroby - plně pruchozí vycpán šponama.
Starý motor C14nz- jednobodová stříkačka s papírovým výkonem 44kw/59k
r.v. 1991
co se upráva týče určitě na něco zapomenu ale ty základní věci sem vypíšu
***podvozek
-Ramena v tvrdém uložení upravená pro větší záklony (posunutej čep o 35mm dopředu)
-nové horní uložení tlumičů , sbíhavost nastavena na 0
-Přední tlumiče KONI s nastavitelnou tuhostí, zadní tlumiče taky nastavitelné KONI.
-Pružiny enzo , tvrdší a udajně o 35mm kratší (příjde mi to o víc nekupoval jsem nové takže jistotu nemám)
-nové kulové čepy ramen i řízení+ manžety na polosách atd.
-kola na civilní ježdění 6x13 ET33 s podložkama 20mm vpředu a 10mm vzadu
-na závody 6x14 plechy ET45 v kombinaci s dural podložkama 20/10mm - předek/zadek, nebo alu 6x14 ET25 bez podložek
-pneu rozměr na závody vždy 185/60-14-dunlop SP sport 01 ,Regal racer a na předku se točí Maxsport RB45
-zadní náprava je z astry F se širšíma bubnama - má nové silenbloky,
- pod zadníma nábojema jsem měl dřív ukosové podložky 2° - kola do A
-Přední i zadní stabilizátory z kadett 2,0 8v Gsi
-výstuha mezi ramenama přední nápravy
***Brzdy
-Přední brzdy pochází komplet z corsy B 1,4 16v čili vnitřně chlazené kotouče 236mm, prozatim pouze natříno a nové odvzdušnováky.
-Zadní brzdy bubnové z astry F 1,8 (širší pakny 45mm namísto puvodních 29mm) nové pakny,prasátka a odvzdušnováky + nabarvičkování
***Karoserie
- vyměnil jsem zadní lemy , prahy + pár drobný dírek v přední části (okolo světel atd)
-vevařená výstuha mezi zadní podběhy (profil 35x35mm + patky)
-šroubovaná výstuha mezi přední podběhy stejný materiál
-drobné odlehčení o koberce pod zadní sedačkou atd...
-vystříkané dutiny
-vyvařená + vystužená uložení ramen
***motor+výfuk
-základ je X14XE
- odlehčený setrvačník + vyvážení (-cca 700g)
- Kopie power boxu mantzel
- Filtr KN + odstínění alu plechem
- vyřazen EGR ventil
- výfuk od svodů vlastní výroby trubka 55x1,5mm , bez katu, střed "rezonátor" koncák vlastní výroby plnoprůstřel vycpán šponama.
- vyhozený servo
-- v plánu chip
***převodovka
seriová F10 4Q s novým olejem upravná příruba na blok x14xe
***interier
-Přední sedačky z modelu Gsi
- shift light
-hasičák 2kg - prášek
-volant GP race.race ze Speedpro + nába domorobo
-přístrojová deska s otáčkoměrem
Auto je zatím využíváno jako denní povoz + automobilový slalom skupina do 1400ccm seriové vozy.