Suzuki Swift EVO VI
Napsal: 15 říj 2008, 20:30
tak konecne se zacali hybat ledy a mam chvili casu, tak to sem nasypu...
Jedna se o 6tou moji zavodni Suzuku Swift, proto ten nazev, jinak je to
Swift '93
karoserie sedan
barva vínová (zůstane, líbí se mi moc)
interier GLX z modelu '95 - el. okna, central a tak, u Swifta proste luxus
podvozek KONI Sport, pruziny -25, silentbloky jak napravy, tak motor a ulozeni kardanu a zadniho difu nejtvrdsi GUMA
,
pohon AWD (blizi se zima
)
motor tam loni byl 1,6 16V OHC na vyzkouseni, nejak to zkouseni neprezil, takze tam pude 1,3 GTi, mam tech motoru nejak prebytek tetka
upravy motoru konecne BUDOU, pracuje se na zvetseni prumeru vahy vzduchu - uvidime co povoli material, radove 4 - 5mm, klapka sani Nissan 180SX 1,8T - vnitrni prumer 55 (origo 45), cip Swift Rally (udajne, zatim se shani clovek co mi ho napaji do CPU
)
to by mohlo zatim na zimni auto stacit... naky fota pro ilustraci z lonska na seriovym podvozku s 1,6 motorem


a neco akcnejsiho - ta prvni nikdy nevyjde (prvni levej vracak na Korabu
)


momentalne ma auto pod palcem klempira a uz 3 tydne se neozval, takze cekam kazdym dnem telefon a ze mi sdeli 5ti mistnou castku
pac vetsinu obyc veci zvlada behem tydne a za par korun
po navratu dobry den - motor ven a vubec vse okolo interieru a hlavne elektriky, pac pestavba 1,6GL - 1,3 GTi vyzaduje komplet vymenu el. svazku plus nejaky upravy drzaku, setrvaku, priruby motoru/prevodovky a tak...
jo a behem leta kdyz auto bylo vicemene odstaveny jsem na nej zapomel kdyz se zvedala voda u kamarada na dilne, takze do pulky dveri bylo vyplaveny - takze to bude taky dost pakarna to vse vycistit, pac je v planu zustat u vicemene seriovyho interieru i exterieru - nenapadnej zabijak na zimu kdyz zavodacek odpociva
Jedna se o 6tou moji zavodni Suzuku Swift, proto ten nazev, jinak je to
Swift '93
karoserie sedan
barva vínová (zůstane, líbí se mi moc)
interier GLX z modelu '95 - el. okna, central a tak, u Swifta proste luxus

podvozek KONI Sport, pruziny -25, silentbloky jak napravy, tak motor a ulozeni kardanu a zadniho difu nejtvrdsi GUMA

pohon AWD (blizi se zima

motor tam loni byl 1,6 16V OHC na vyzkouseni, nejak to zkouseni neprezil, takze tam pude 1,3 GTi, mam tech motoru nejak prebytek tetka

upravy motoru konecne BUDOU, pracuje se na zvetseni prumeru vahy vzduchu - uvidime co povoli material, radove 4 - 5mm, klapka sani Nissan 180SX 1,8T - vnitrni prumer 55 (origo 45), cip Swift Rally (udajne, zatim se shani clovek co mi ho napaji do CPU

to by mohlo zatim na zimni auto stacit... naky fota pro ilustraci z lonska na seriovym podvozku s 1,6 motorem


a neco akcnejsiho - ta prvni nikdy nevyjde (prvni levej vracak na Korabu



momentalne ma auto pod palcem klempira a uz 3 tydne se neozval, takze cekam kazdym dnem telefon a ze mi sdeli 5ti mistnou castku


po navratu dobry den - motor ven a vubec vse okolo interieru a hlavne elektriky, pac pestavba 1,6GL - 1,3 GTi vyzaduje komplet vymenu el. svazku plus nejaky upravy drzaku, setrvaku, priruby motoru/prevodovky a tak...
jo a behem leta kdyz auto bylo vicemene odstaveny jsem na nej zapomel kdyz se zvedala voda u kamarada na dilne, takze do pulky dveri bylo vyplaveny - takze to bude taky dost pakarna to vse vycistit, pac je v planu zustat u vicemene seriovyho interieru i exterieru - nenapadnej zabijak na zimu kdyz zavodacek odpociva
