Suzuki Swift GTi by jaski (ex Aladin's car)

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 04 bře 2010, 13:35

dneska auto otočeno motorem dovnitř, aby se dalo dělat při teple. V garáži proveden menší úklid
a přišel balíček :driver
Přílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 06 bře 2010, 19:53

prosba... jak odpojit zadní brzdu od lanka ruční brzdy?
to v červeném kolečku mělo zespod závlačku. Tu jsem sundal, ale nehlo se to, ani když jsem to páčil a zespod snažil majzlíkem to nějak vytáhnout. Prostě nic...
pak jsem zkoušel povolovat to v modrém kolečku (není na tom náhodou opačná závit?) v každém případě opět... ani na jednu, ani na druhou stranu se to nehlo. políval jsem to brzdovkou, ale nic... 4 hodiny trápení
IMG_1568.jpg

+pístky (levý zadní jako nový, pravý zadní KO - zarezlý - a proto pořád drhla brzda). btw. kde sehnat nové pístky na Swiště?
IMG_1558.jpg

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od fokr_jr » 06 bře 2010, 20:46

u toho lanka je zavlacka na cepiku, kterej de zkrz... musi jit ven - zkus na to pouzit nakou chemii... to modry nevim, takhle moc sem brzdy nerozebiral - zkusim na to kouknout, zrovna mam zadky dole...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 06 bře 2010, 20:55

oukej. snad ho dostanu dolů :)
jinak jak se dívám pořádně na ty pístky, tak ani ten na fotce vpravo není použitelný. už má chytá rez v té drážce...
Zatím jsem nenašel , kde by se prodávaly

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 09 bře 2010, 21:08

co nejde násilím... jde ještě větším násilím. je to dole :)
a přední taky dole... teď počkám na nějaké penízky. 4x nové pístky, přetěsnit brzdy, stříknout je do červena a složit. Desky jsou jako nové, kotouče taky :)

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 10 bře 2010, 13:22

lidi, co máte atmosféry... kolik máte nastaveno na regulátoru tlaku?

jinak nevíte kolik má Swift GTi v sérii přetlak v sání? a kolik je tlak na originál palivové liště? (MK2-3). Danke :)

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od tsin » 10 bře 2010, 17:36

Aladin píše:lidi, co máte atmosféry... kolik máte nastaveno na regulátoru tlaku?

jinak nevíte kolik má Swift GTi v sérii přetlak v sání? a kolik je tlak na originál palivové liště? (MK2-3). Danke :)
3,5bar a vice se nastavuje.. podle potreby..
swiftum nerozumim ale moc velkej pretlak tam nebude (blizici se nule) :)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od YaraV » 10 bře 2010, 19:57

Aladin píše:lidi, co máte atmosféry... kolik máte nastaveno na regulátoru tlaku?

jinak nevíte kolik má Swift GTi v sérii přetlak v sání? a kolik je tlak na originál palivové liště? (MK2-3). Danke :)
Jakej přetlak??? :mysleni: Tam snad nikdy žádnej nebyl ne?v sání je podtlak a vždycky to tak bude pokud to není turbo... jinak regulátor je lepší odskoušet... já když jsem šel nad 4,7 bar tak auto ztratilo spodek ale vysoké ot. byly oheň, což se mi úplně nehodilo vzhledem ke 14" kolům. letos počítám to půjde...

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od Aladin » 10 bře 2010, 20:46

pardon, podtlak... jsem to psal ve spěchu, tak jsem to popletl :)
a ještě jeden záhadnej dotaz: jaké AFR mají mít Swifty GTi??? Thanks

jagy
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 52
Registrován: 05 říj 2008, 16:49

Re: Suzuki Swift GTi by Aladin

Příspěvek od jagy » 11 bře 2010, 11:55

Nechapu tu modu kupovani regulatoru tlaku paliva.. je to k nicemu! Kdyz chci menit pomer paliva, tak to resim prece pres jednotku. Takhle menis pomer ve vsech otackach a jen to cele rozladis.

Regulator je dobry napr. na turbo, kde zvysis tlak z 3 na 4bary pro lepsi atomizaci benzinu. Ale vse se dela s jednotkou a naladenim. Takze pokud nemas jednodtku naladenou na vetsi tlak, tak nech seriovy.

Atmosfery se ladi na pomer 13-13.5:1 AFR.

Odpovědět