Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
Roman1
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 19
- Registrován: 25 srp 2008, 16:05
Příspěvek
od Roman1 » 02 zář 2008, 07:05
Ahoj chlapi, koupil sem tento ventil od Bidrin Performance, ale bez navodu. Nemate nekdo nahodou navod, ktery byste mi mohli poskytnout? Nebo poradit? Jde na Lancii Deltu 1.6 turbo.
edit by admin:
Univerzalni navod ve formatu PDF v priloze pro Blow off ventil
-
Přílohy
-
![BOV%20MkII%20red_640x480_BOV%20MkII%20silver_640x480_LRG[1].jpg (38.48 KiB) Zobrazeno 26605 x OBRÁZEK](./download/file.php?id=465&t=1&sid=4f91cde77d769ad899fa2e5f053fb435)
- OBRÁZEK
-
- navodBOVMkIITP.pdf
- ZDE STÁHNI NÁVOD PRO BLOW OFF VENTIL MK II
- (377.26 KiB) Staženo 2632 x
Autokrosový speciál Delta 1.6 turbo
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 02 zář 2008, 17:37
Pokusim se Ti to sehnat...
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
Roman1
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 19
- Registrován: 25 srp 2008, 16:05
Příspěvek
od Roman1 » 02 zář 2008, 19:49
dnes sem brouzdal cely den po netu a neco sem nasel, pokusim se to podle toho

a uvidim...
Autokrosový speciál Delta 1.6 turbo
-
Onko23
- Začátečník

- Příspěvky: 4
- Registrován: 25 kvě 2008, 14:59
Příspěvek
od Onko23 » 02 zář 2008, 21:20
Tam sa to robí normálne výmenou za sériový BOSCH s malou úpravou. A tou je zapchatie diery v saní pred turbom, kam ten pôovodný ventil vracal vzduch, pretože to bol closed loop a Ty si predpokladám kúpil open loop - tzn. že vzduch Ti bude fúkať von do atmosféry. Takže odpojíš ten malý plastový BOSCH a necháš zapojenú tú tenkú hadičku - to je podtlak od škrtiacej klapky - ten dáš na ten najtenší prívod na BOV. Ten zvyšný prívod do BOV napojíš na sanie tesne pred škrtiacu klapku, alebo na miesto pôvodného BOV. Tú treti hadicu, ktorá išla akokeby dolu k turbu (išla len z pôvodného BOV späť do sania pred turbo) kludne vyhoď, ale POZOR! tú dieru v saní pred turbom musíš upchať, lebo Ti to bude prisávať falošný vzduch. Sadne tam plastový vrchnáčik z 1,5 litrovej PET fľaše napríklad. To už niečo vymyslíš.....a keď budeš mať štastie, nebudeš musieť nič štelovať.

Vela zdaru.
P.S. Máš dobré auto

-
Onko23
- Začátečník

- Příspěvky: 4
- Registrován: 25 kvě 2008, 14:59
Příspěvek
od Onko23 » 02 zář 2008, 21:41
Tu je fotka, ako som to mal kedysi spravené ja...

-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 02 zář 2008, 21:54
Roman ma Blow off "MKII"
viz tato foto:

takze nic nezaslepuj.... na ten BOV pripojis hadice na misto toho puvodniho uzavreneho... + pripojis hadicku na podtlak. Postupuj podle Onkovo navodu krome toho zaslepovani
Origo BOSCH by mel by vypadat takto
takze ten novy ma vlastne stejnou koncepci pro zapojeni, jen dej bacha at ho nedas obracene.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
Roman1
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 19
- Registrován: 25 srp 2008, 16:05
Příspěvek
od Roman1 » 03 zář 2008, 10:02
A vstup do ventilu je smerem od turba nebo od skrtici klapky?a ta tenka podtlakova jde z ventilu na skrtici klapku,ze?jinak vsem DIKY...
Autokrosový speciál Delta 1.6 turbo
-
ciky
- donate

- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ciky » 03 zář 2008, 12:41
primární port osa ventilu....vstup z hadice mezi turbem a škrtící klapkou, sekundární port hadice směrem do airboxu či někam mezi turbo a filtr...málá hadice ..podtlak napojit např přes téčko na jiný podtlak...bud rovnou ze sání nebo rozbočit třeba u benzínovýho reg.
viva´la QUATTRO
-
Roman1
- Lehce pokročilý

- Příspěvky: 19
- Registrován: 25 srp 2008, 16:05
Příspěvek
od Roman1 » 03 zář 2008, 13:31
ciky píše:primární port osa ventilu....vstup z hadice mezi turbem a škrtící klapkou, sekundární port hadice směrem do airboxu či někam mezi turbo a filtr...málá hadice ..podtlak napojit např přes téčko na jiný podtlak...bud rovnou ze sání nebo rozbočit třeba u benzínovýho reg.
jeste sem se nekde docetl, ze ten bidrin mkII je nic moc, co se tyce sykotu. Je to pravda? ze se nema zapojit odvod zpet do sani, ale zaslepit to a vyvod z ventilu nechat volne fucet ven...
Autokrosový speciál Delta 1.6 turbo
-
Speedy
- RF level 5

- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Speedy » 03 zář 2008, 13:40
Vyzkousej a uvidis.... ale da se to zaslepit i tak jak rikas...pripadne ten sekundarni port ktere uotevrenych BOV neni se da taky zaslepit a pak to plni funkci jako kterykoliv jiny otevreny bov. Kdybys chtel kvalitu porid forge, hks, nebo greddy
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06