Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od Patejl » 04 lis 2008, 22:28

kočár =)
SS GTI

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 07 lis 2008, 21:23

olda77 píše:moc se mi libi predni naraznik.chvalim ten je origo baccara?
ten je origo Biturbo Baccara... Baccara (oznaceni vybavy) se delala hlavne jako N/A trilitr, ta ma stejnou masku ale naraznik jako obyc safran, biturbo ma ten naraznik takhle zvetsenej kvuli IC...
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 08 lis 2008, 02:40

Tiger.s píše:Tohle sleduju na TF moc pěknej projekt ...Kam se chceš dostat s výkonem ?
minimalne na 600PS... casem :twisted: (myslim tak 2 roky minimalne) :roll: mam tam ted MBC misto origo elektronickyho tlakovyho regulatoru, ale bohuzel kdyz jsem si ho objednava,l tak prisel az po tom, co jsem auto nucene odstavil, takze jsem ho jeste ani nezkusil, kazdopadne az to lego slozim dohromady, tak tam nastavim tlak kolem 0,5 baru (coz je priblizne seriovej tlak) a az motor zajedu tak to hned osolim na 0.8 baru, coz je tlak kterej by mi mela povolit ECU pred tesne fuelcutem, podle zkusenosti tlak/vykon ostatnich majitelu safrana biturbo by to melo mit pri tomhle tlaku (hruby ale realny odhad) neco mezi 310-350 PS... to je vse co s tim muzu udelat bez zasahu do ECU,pri dalsim zvedani vykonu budou muset prijit na radu nejsips vetsi vstriky, vykonejsi palivovy cerpadlo a stoprocentne nejaka zmena v elektronice kvuli fuelcutu a palivovejm mapam, ktery by mely udejne zvladnout taky jen tech 0,8 baru, takze WB lambda a par dalsich kravinek a k tomu bud neco od APEXi nebo neco jineho vyrobce piggyback systemu a nebo plne programovatelna ECU, ale v elektrice jsem zatim docela lama, takze uvidime jak se to nakonec vyvrbi :P
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 08 lis 2008, 02:48

jinak jedna z veci co mi na tom autu tak imponuje je celkovej pocet vyrobenejch kusu, coz by melo bejt 640... ale konkretne tahle informace o poctu vyrobenejch kusu je jedna z tech, u kterejch dochazi k tomu, ze se na netu a i v jinejch materialech doctete x ruznejch variant a pak si vyberte tu spravnou :evil: dalsi nejcastejsi varianty jsou kolem 1300, 1500 a asi 1700, ale momentalne jsem v takovy fazi ze nejvic podlozenou mam variantu ze se jich vyrobilo 640, takze ji beru jako fakt, a doufam ze uz se to menit nebude :roll:
.... jo a kdyby chtel nekdo venovat cas preloskani celkovy recenze toho auta, v ktery jsou skoro vsechny informace co o nem mam, tak je na... a nebo ja ji sem zkopiruju :-D .... do dalsiho prispevku :P

EDIT: seru na to, nic kopirovat nebudu, prisel jsem predcasne domu a nemam na to silu pac je to slozitejsi nez sem myslel a musel bych to moc dlouho upravovat, takze na moje.auto.cz mam tu recenzi, je to tam jedinej renault safrane tak kdo chcete podivejte se :lol
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 08 lis 2008, 02:58

skodabarat píše:tak toto vidim prvy krat =-O to je asi najlepsie co z renaultu vyslo :D velmi pekne !
Yes, tak jsem toho nazoru :twisted: ale uprimne, je jeste jeden renault, kteryho bych rad byl jednou vlastnikem a z kteryho mam obavy jestli v serii neni nahodou "rychlejsi" nez safrane biturbo a to Alpine A610, coz ma stejnej motor (takze kdybych potreboval novej blok motoru, tak to mam dobry, ze nemusim shanet jen ze safrane biturbo, ale i z alpine :lol ), akorat jen s jednim turbem a 250PS, ale je to maly lehky kupatko a paradoxne to neni takova rarita jako biturbo, ale v realu jsem ho v zivote nevidel :oops:
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 09 lis 2008, 17:53

skodabarat píše:ehm co je pravdy na tom ze nova prevodovka na to auto stoji 450000 ? a ceny ostatnych nahradnych dielov su tiez mimo reality :O
to je informace stara asi 7 let a jednalo se o novou prevodovku, ted uz se prodavaj jen repasovany a asi za 100... ostatni dily co jsem tam jmenoval pokud jsou mimo realitu, tak jen proto ze renault ma cenovou politiku odporujici veskere logice a ceny se nesmyslne cas od casu hybou jak nahoru tak dolu a to i dost zavratne :) obcas se nekde v renaultu zastavim a zeptam se na nejaky ceny, takze aktualne co si vzpomenu: predni desky 20tKc predni kotouce asi 19, predni turbo 36tkc, zadni asi 56 (hodne absurdni zalezitost vzhledem k tomu ze jsou stejny akorat maj jinak pootoceny priruby), kardan 41tKc (chtel jsem se zeptat na cenu ulozeni a to samostatne nejde), predni naraznik asi 70tKc, mriz do nej 11500 kc, intercooler 130tKc tlumic predni 35 zadni 26 a tak dale... a tohle je 100% realita... myslim si ze treba u speedyho S4 budou ceny origo dilu specifickejch pro tenhle model podobne absurdni
;)

BTW docela me zaclo bavit sledovat protazeny xichty prodejcu kdyz na ne ty ceny vyskocej z monitoru, jeden si dokonce myslel ze tam maj chybu a chtel jit hledat IC na biturbo do jejich skladu :lol

PROMAZAL JSEM SKORO 3str. JEDNOHO VELKYHO BORDELU O CENACH DILŮ, JSEM RAD ZE SE VSE VYRESILO!
PRISTE PROSIM TYTO ROZHOVORY PRES SZ NEBO E-MAIL
RF neni chat!
CIKY
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od fokr_jr » 27 lis 2008, 11:22

motor co v tom je je 3.0 V6 biturbo... ty dve turba sou rovnoceny? nekde sem slysel princip ze u takovyhle motoru jedno maly tlaci dole a pak druhy vetsi az kdyz je motor roztocenej... co je na tom? jak to mas ty?
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od tsin » 27 lis 2008, 18:20

[quote="fokr_jr"]nekde sem slysel princip ze u takovyhle motoru jedno maly tlaci dole a pak druhy vetsi az kdyz je motor roztocenej...[/quo
jo, viz. rozdil mezi twin turbo a biturbo ;)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od NeviM » 27 lis 2008, 19:08

no rozdil mezi twin a bi je pro nekoho jak pises, ze Bi je paralerni a twin seriovy, nekdo zas rika ze twin rikaj jponci a bi evropani, na netu see da nejit hafo diskusi na tohle tema:) kazdopadne U safrana BiTurbo jsou dve turba paralerne, nekdy jeste plni kazdy turbo jednu radu valcu a kazdy ma svuj IC, u safrana jde vzduch z turb do dvojityho IC po stranach a z prostredka IC jde uz jenom jedna roura ke klapce a az saci parozi to zas rozdeluje uz o jednotlivejch valcu:) nekde bych i nasel cely schema toho motoru, pro ilustraci hodim aspon foto toho IC:)
Obrázek

ted sem narazil na fotku samotnyho motoru vzhuru nohama s navesenejma turbama:)
Obrázek

tady sou videt ty privody a vyvod mezichladice
Obrázek

A tady motor prakticky s veskerym prislusenstvym:)
Obrázek

a jeste jak vypadaj ty sneci, jsou to K04, obe budu mit zanovni misto tech svejch s popraskanejma housingama vejfukovy casti..
Obrázek

snad sem zodpovedel cos potreboval ;)
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

Příspěvek od fokr_jr » 29 lis 2008, 19:20

nepotreboval, zajimalo me to... ja zatim zvazuju jen jedno turbo :-)

ale stejne dekuju za vycerpavajici odpoved...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět