
Karoserie je 205, motor pochází z 206/207, blokem a sáním vzduchu je schodný s 206 S1600. Převodovka je taky z 206
Motor: 133 kW / 180 PS při 7 000 min, Uložení sk. A, svody S1600, jednoklapkové sání Peugeot Sport S1600, vzduchový filtr K&N, vačky kitcar, modifikované ojnice, písty a setrvačník, odlehčený klikový hřídel, náplně Castrol 10W60.
Převodovka: Zkrácená bezsynchronní, samosvorný jednostranný lamelový diferenciál Peugeot Sport.
Podvozek: vpředu tlumiče HP Sporting v asfaltové specifikaci, vzadu stavitelné AVO
Brzdy: brzdiče vpředu Tarox 6pístkové, kotouče Japan Sport 280 mm, destičky Tarox, vzadu dvoupístkové brzdiče, destičky Ferodo, kotouče Genei.
Jinak je na prodej, ale moc času nezbývá - do pár dní bude rozebrané








a pár videí:
Jinak výsledky taky nejsou špatný

2008 1. místo do 1600 v čr
2009 1. místo do 1600 v čr (na všech závodech 1.), 1. místo do 4000 v čr, 1. místo do 4000 v AT
