tlaky ve výfuku vs. výkon

Filtry, výfukové systémy, katalyzátory, svody.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Jirkoj » 12 bře 2011, 17:53

Ja bych chtěl pro začátek m20b25 s m50 elektrikou a vnitřnostmi. Jestli turbo, nebo kompresor je otázka, podle mě to vyjde plus, minus na stejno.

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 12 bře 2011, 19:23

na stejno to nevyjde.
S turbem mas vice prace. Vykon je rozdilny.
u kompressoru stoupa vykon s otackama a u turba je motor mtrvej brouk do urcitych otacek a pak prijde peklo najednou (zalezi na turbu a naladeni jednotky)
Kdyz koupis nejakej hotovej kompressor na tvuj motor, mas na vyber budto ROTREX (usa) nebo ASA(nemecko)
rotrex dostanes jiz za 45tis kompletni sadu, ale musis obednat z ameriky a Asa stoji 2500€ az 5000€....
zalezi kolik bys do toho chtel vrazit???? Kdyz koupis komperesorovej kit tak nic jinyho nepotrebujes jenom naladit ridici jednotku a v kitech uz to mas vetsinou v cene. kdyz chces turbo tak potrebujes trosku vice nez jen turbo kit...
Kdyz das turbo na seriovou ridici jednotku tak to nejde vice nez 0,5baru a jinej vyfuk a proste plno veci k tomu...
Kamos tady ma taky e30 2,5l ss turbem ma tam garret gt 3061r
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Jirkoj » 12 bře 2011, 20:00

No ale i při tom půl baru to se štěstím bude mít těch 220 - 250ps a to mi zatím stačí. A kdyztak se pak dá koupit jednotka a další koně jsou na světě. ;-)

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 12 bře 2011, 20:25

jo jasny takhle se to da taky udeat :)
Turbo+svody, vykuchat celej vejfuk a katalizator vyriznout. jo to by melo bejt nejlacinejsi co muzes udelat
nemel bys zapominat, ze musis nechat naladit i jednotku jinak to ani nepjede vic nez 3tis otacek a tak ;-)
k turbu potrebujes chladic(intercooler) u 0,5baru uz ho potrebujes! Doporucoval bych ti i jiny tesneni pod hlavu, nejlepe z tlustejsi...... To by si mel minimalne 250koni u 2,5l no jak rikam zalezi jaky turbo(znacku a typ turba)
Jestli budes chtit neco koupit, tak dej vedet mohl bych ti sehnat debry veci a docela levneji nez v CR!!!
Od kud jses?
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Jirkoj » 12 bře 2011, 20:51

s4-speed píše:jo jasny takhle se to da taky udeat :)
Turbo+svody, vykuchat celej vejfuk a katalizator vyriznout. jo to by melo bejt nejlacinejsi co muzes udelat
nemel bys zapominat, ze musis nechat naladit i jednotku jinak to ani nepjede vic nez 3tis otacek a tak ;-)
k turbu potrebujes chladic(intercooler) u 0,5baru uz ho potrebujes! Doporucoval bych ti i jiny tesneni pod hlavu, nejlepe z tlustejsi...... To by si mel minimalne 250koni u 2,5l no jak rikam zalezi jaky turbo(znacku a typ turba)
Jestli budes chtit neco koupit, tak dej vedet mohl bych ti sehnat debry veci a docela levneji nez v CR!!!
Od kud jses?
Já jsem z Kolína, vnitřnosti budou poskládaný už s tím že bude turbo, takže tam budou nižší písty. Na e30.forum.cz to týpek takhle měl a jezdil na tom i vyšší tlaky (s programovatelnou jednotkou).

Turbo zatim vůbec nevim jaký, jestli něco z druhý ruky, nebo nový. Pro začátek bych místo jednotky chtěl použít toto:
http://www.highperformanceparts.cz/fuel ... t-fmu.1144

Ještě mi toho dost chybí, postupně to dávám dohromady jak jsou peníze.

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 12 bře 2011, 22:20

jo tim nic neskazis, ale bude se ti to jinak moc zahrivat a pak ti v nejhorsim odejdou pisty....
Naladit jednotku, bez toho to nepujde. Ja bych to neryskoval......
Ted si predelavam moji S4ku na vetsi turba s RS a taky to musim celi znova naladit. Jinak mi to ty jiny turba zabije...
Kolik bys chtel dat za turbo? Ja jsem z Usti nad labem, ale makam v nemecku. Proto ta moznost levnejsich veci na Tuning ;-)
Hlavne neber nejaky malinky Turbo!!! Ty potrebujes neco vetsiho, protoze 2,5l potrebuje vic vzduchu pri vysokych otackach a s malinkym turbem nedostanes tolik vzduchu ve vysokych otackach ;-) pojede ti jinak moc chude. :rallye
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ciky » 12 bře 2011, 22:32

kucí asi Vám to máznu...bo tohle nemá s tematem v nadpisu uz co spoločného..
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 12 bře 2011, 22:54

pivo :service
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Jirkoj » 12 bře 2011, 22:58

s4-speed píše:pivo :service
SZ

Odpovědět