tlaky ve výfuku vs. výkon
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Ja bych chtěl pro začátek m20b25 s m50 elektrikou a vnitřnostmi. Jestli turbo, nebo kompresor je otázka, podle mě to vyjde plus, minus na stejno.
- s4-speed
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 srp 2010, 00:24
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
na stejno to nevyjde.
S turbem mas vice prace. Vykon je rozdilny.
u kompressoru stoupa vykon s otackama a u turba je motor mtrvej brouk do urcitych otacek a pak prijde peklo najednou (zalezi na turbu a naladeni jednotky)
Kdyz koupis nejakej hotovej kompressor na tvuj motor, mas na vyber budto ROTREX (usa) nebo ASA(nemecko)
rotrex dostanes jiz za 45tis kompletni sadu, ale musis obednat z ameriky a Asa stoji 2500€ az 5000€....
zalezi kolik bys do toho chtel vrazit???? Kdyz koupis komperesorovej kit tak nic jinyho nepotrebujes jenom naladit ridici jednotku a v kitech uz to mas vetsinou v cene. kdyz chces turbo tak potrebujes trosku vice nez jen turbo kit...
Kdyz das turbo na seriovou ridici jednotku tak to nejde vice nez 0,5baru a jinej vyfuk a proste plno veci k tomu...
Kamos tady ma taky e30 2,5l ss turbem ma tam garret gt 3061r
S turbem mas vice prace. Vykon je rozdilny.
u kompressoru stoupa vykon s otackama a u turba je motor mtrvej brouk do urcitych otacek a pak prijde peklo najednou (zalezi na turbu a naladeni jednotky)
Kdyz koupis nejakej hotovej kompressor na tvuj motor, mas na vyber budto ROTREX (usa) nebo ASA(nemecko)
rotrex dostanes jiz za 45tis kompletni sadu, ale musis obednat z ameriky a Asa stoji 2500€ az 5000€....
zalezi kolik bys do toho chtel vrazit???? Kdyz koupis komperesorovej kit tak nic jinyho nepotrebujes jenom naladit ridici jednotku a v kitech uz to mas vetsinou v cene. kdyz chces turbo tak potrebujes trosku vice nez jen turbo kit...
Kdyz das turbo na seriovou ridici jednotku tak to nejde vice nez 0,5baru a jinej vyfuk a proste plno veci k tomu...
Kamos tady ma taky e30 2,5l ss turbem ma tam garret gt 3061r
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
No ale i při tom půl baru to se štěstím bude mít těch 220 - 250ps a to mi zatím stačí. A kdyztak se pak dá koupit jednotka a další koně jsou na světě.
- s4-speed
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 srp 2010, 00:24
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
jo jasny takhle se to da taky udeat
Turbo+svody, vykuchat celej vejfuk a katalizator vyriznout. jo to by melo bejt nejlacinejsi co muzes udelat
nemel bys zapominat, ze musis nechat naladit i jednotku jinak to ani nepjede vic nez 3tis otacek a tak
k turbu potrebujes chladic(intercooler) u 0,5baru uz ho potrebujes! Doporucoval bych ti i jiny tesneni pod hlavu, nejlepe z tlustejsi...... To by si mel minimalne 250koni u 2,5l no jak rikam zalezi jaky turbo(znacku a typ turba)
Jestli budes chtit neco koupit, tak dej vedet mohl bych ti sehnat debry veci a docela levneji nez v CR!!!
Od kud jses?
Turbo+svody, vykuchat celej vejfuk a katalizator vyriznout. jo to by melo bejt nejlacinejsi co muzes udelat
nemel bys zapominat, ze musis nechat naladit i jednotku jinak to ani nepjede vic nez 3tis otacek a tak
k turbu potrebujes chladic(intercooler) u 0,5baru uz ho potrebujes! Doporucoval bych ti i jiny tesneni pod hlavu, nejlepe z tlustejsi...... To by si mel minimalne 250koni u 2,5l no jak rikam zalezi jaky turbo(znacku a typ turba)
Jestli budes chtit neco koupit, tak dej vedet mohl bych ti sehnat debry veci a docela levneji nez v CR!!!
Od kud jses?
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Já jsem z Kolína, vnitřnosti budou poskládaný už s tím že bude turbo, takže tam budou nižší písty. Na e30.forum.cz to týpek takhle měl a jezdil na tom i vyšší tlaky (s programovatelnou jednotkou).s4-speed píše:jo jasny takhle se to da taky udeat
Turbo+svody, vykuchat celej vejfuk a katalizator vyriznout. jo to by melo bejt nejlacinejsi co muzes udelat
nemel bys zapominat, ze musis nechat naladit i jednotku jinak to ani nepjede vic nez 3tis otacek a tak
k turbu potrebujes chladic(intercooler) u 0,5baru uz ho potrebujes! Doporucoval bych ti i jiny tesneni pod hlavu, nejlepe z tlustejsi...... To by si mel minimalne 250koni u 2,5l no jak rikam zalezi jaky turbo(znacku a typ turba)
Jestli budes chtit neco koupit, tak dej vedet mohl bych ti sehnat debry veci a docela levneji nez v CR!!!
Od kud jses?
Turbo zatim vůbec nevim jaký, jestli něco z druhý ruky, nebo nový. Pro začátek bych místo jednotky chtěl použít toto:
http://www.highperformanceparts.cz/fuel ... t-fmu.1144
Ještě mi toho dost chybí, postupně to dávám dohromady jak jsou peníze.
- s4-speed
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 srp 2010, 00:24
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
jo tim nic neskazis, ale bude se ti to jinak moc zahrivat a pak ti v nejhorsim odejdou pisty....
Naladit jednotku, bez toho to nepujde. Ja bych to neryskoval......
Ted si predelavam moji S4ku na vetsi turba s RS a taky to musim celi znova naladit. Jinak mi to ty jiny turba zabije...
Kolik bys chtel dat za turbo? Ja jsem z Usti nad labem, ale makam v nemecku. Proto ta moznost levnejsich veci na Tuning
Hlavne neber nejaky malinky Turbo!!! Ty potrebujes neco vetsiho, protoze 2,5l potrebuje vic vzduchu pri vysokych otackach a s malinkym turbem nedostanes tolik vzduchu ve vysokych otackach pojede ti jinak moc chude.
Naladit jednotku, bez toho to nepujde. Ja bych to neryskoval......
Ted si predelavam moji S4ku na vetsi turba s RS a taky to musim celi znova naladit. Jinak mi to ty jiny turba zabije...
Kolik bys chtel dat za turbo? Ja jsem z Usti nad labem, ale makam v nemecku. Proto ta moznost levnejsich veci na Tuning
Hlavne neber nejaky malinky Turbo!!! Ty potrebujes neco vetsiho, protoze 2,5l potrebuje vic vzduchu pri vysokych otackach a s malinkym turbem nedostanes tolik vzduchu ve vysokych otackach pojede ti jinak moc chude.
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
kucí asi Vám to máznu...bo tohle nemá s tematem v nadpisu uz co spoločného..
viva´la QUATTRO
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
SZs4-speed píše: