hmotnost Alfa Romeo GTV

Vše co se nevešlo do předešlých kategorií

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

bucek
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 19 zář 2011, 17:29
Bydliště: hradec kralove

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od bucek » 15 pro 2011, 06:52

no saab ma jednu obrovskou spatnou vlastnost az moc dobre maskuje rychlost kdyz jsem v nem jel poprve (jeste seriovych 185 hp) tak si v klidu slapu na plyn jak jsem byl zvyklej a kouknu na budiky..................................no byt tam radar tak prijdu i o karticku zdravotni pojistovny ale v aute klid ticho a mir v tomhle saab predbehl svou dobu a dobrych 15 let pekne plynulej nastup turba zadny kopance zadna turbo dira jenom slapnes a nez si to uvedomis budik tlaku je u cerveny casti a auto s naprosto decentni gracii nakope prdel vsemu a vsem :radost
no a po vymene ecu a vyfuku za kousek od Maptun turbo z 9000 Aero vetsi intercoler a jeste par blbosti se sobik choval uplne stejne az na to ze kdyz jsi zadupnul plyn na 4 do podlahy tak jsi blahorecil panum konstrukterum ze svedska za dlouhou prevodovku zrychleni ze 100 na 200 na jednu rychlost s neutuchajicim privalem kroutaku a od 4500 otacek kde se pridala stupajici krivka vykonu a motor uplne zblaznil no bomba

az budu jednou starsi pan s bolavejma zadama co potrebuje svizne a pohodlne jezdit tak si zase nejaky svedsky letadlo poridim
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od hondzik » 15 pro 2011, 12:47

tohle by se tůůůze líbilo v autě na normální ježdění. Ticho, síla... Bohužel třetí auto jsem teď vzdal a Espace mi vyhovuje vším, tedy hlavně prostorem. Navíc na jaře bude potomek, takže kočárek atd. Kdyby to mělo jako pohon něco takovýho, jsem s tím šťastnej jak blecha. Bohužel tam nic v nabídce není ( III gen), nafty jsou průser, 16v dvoulitr je takovej křehčí, 8v dvoulitr je nesmrtelnej rumpál, ale mám ho a chybí tomu koně a síla, to citelně. Královský 3,0 V6 je fajn, kdyby u toho nebyla 4st automatika která odejde prvním připojením káry s 2 tunama. Půlka V6 v německu je getribeschade a já bych s automatem umřel. Přestavba je proveditelná ( 5/6q z Laguny) , ale díky espejsímu "centrálnímu mozku" kterej řídí úplně veškerou elektriku v autě je to porod...

Alfiny jsou takový jiný, že jedeš rychle ti dávají sežrat, to samý co se děje na silnici.
takovej rambajz dělá 1,8 8v. Je to jetý tak nějak na pohodu, hlavně za provozu, takže ty z místních co to lítaj na závodech do vrchu prominou. Taky Koráb umím rychleji když si můžu najet a nemám vedle sebe ženu :-))

Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

bucek
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 19 zář 2011, 17:29
Bydliště: hradec kralove

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od bucek » 15 pro 2011, 18:17

no zkus se kouknout po saabu 9-5 kombi myslim ze na normali jezdeni staci softturbo (LPT) 170-185hp dle verze a kdyz si sezenes verzi s cernou zapalovaci kazetou (myslim ze se jmenuje biofuel) tak to basti e85 takze provoz levnejsi nez ropa no vzhledem k tomu ze saab dokonale zohledni oktanovy cislo paliva (e85 ma 120 oktanu) a podle nej upravy plnici tlak no a jak uz to tak bejva vic vzduchu vic paliva takze vic konicku :radost

Jo a jeste jedna vec softturba maji maximalni kroutak uz v 1800 otackach a naprosto plochou krivku az nekam za 4500 pri nejakych 280 Nm samozrejme motor 2,3L
no a aero to uz je hanba vystrizlivet 350Nm od 2000 otacek a 230 koni po uprave maptun (pouze ecu prijde takova hezka krabicka ze svedska) je nekde u 270hp a 420Nm a maximalka je 270km h na kombik slusny ne :prvni
Naposledy upravil(a) bucek dne 15 pro 2011, 18:29, celkem upraveno 1 x.
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od hondzik » 15 pro 2011, 18:29

už jsem koukal, to není malý auto... Možná by stálo za to ho "ochutnat". Interierier a exterier mě nijak neuráží Problém je v tom že momentálně budu potřebovat šest seslí a to mi Saab těžko nabídne. Alfa taky ne ( možná spíš bohudík) , takže si asi ještě podržím svýho plastíka.

Ale červík zahlodal, splňuje to mojí zásadní podmínku- nestát na parkovišti u obchoďáku s dalšíma 10ti stejnýma autama. Velikostně to taky není žádnej mrzáček, výbavu to má a vzhledem k tomu že to není VW group, tak i ceny víc než slušný. Nevím teda jak je to třeba s dílama a servisníma nárokama, nevím jak tyhle auta drží nebo ne, ale předpokládám že to bude patřit k tomu lepšímu.
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

bucek
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 19 zář 2011, 17:29
Bydliště: hradec kralove

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od bucek » 15 pro 2011, 18:47

dily jsou v pohode ceny stejny jako na vsechno rozvody retezem elektronika kupodivu bez problemu jedinej oficialni pruser jsou motory (ikdyz tak divoky to taky neni) krouti se bloky ale to je spis u aera a kdyz se clovek choval jako prase je to turbo takze z domu vyrazit o chvilku driv zahrat turbo a muze se letet
jedinu co tak na diagnostiku do original saabu protoze ecu triotronic 7 je saab vynalez a pro normalniho mechanika co je zvyklej na turbokamna je to haluz ( 4 zapalovaci civky apc ventil kterej vlastne skoro ridi cely plneni motoru ionizacni cidla klepani na kazdym valci.........etc je toho hodne) a az si poprve sednes za volant a zjistis ze vsechno je tam kde to chces mit zapnes si vyhrivani nebo ventilaci sedacky poprve zmacknes tlacitko black panel uvidis umirajici rucicky a az rucicka turba vystreli k cerveny vyseci no budes rad za uzasny sedacky diky kterym si nepochroumas zada..................ach jo uz abych byl starsi pan


a ty dily tady maj vlastne uplne fsecko www.saabtuning.cz/uvods2.htm
Naposledy upravil(a) bucek dne 15 pro 2011, 18:59, celkem upraveno 1 x.
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od hondzik » 15 pro 2011, 18:58

mám doma Alfu... vím co je to motor ohřát, vychladit, měním oleje po 7t v Alfině, po 9ti v Espacu a nešetřím na tom. 16v Alfiny trpí na olej, přidíraj se, jako pozdrav z itošky ojnice zaklepe na blok a ten blbec řekne dál... Variátory co padaj, pak je z Alfy TS rázem Tipo TD, řemen na rozvody plus jako bonus druhej na vyvažovací hřídele. Zkáza jednoho z nich = polibek smrti píst -ventil. Odchází váhy vzduchu ( u benzínu), pak Alfa v agonii jede na chudou směs jak blbá a upeče se...

Takže mě myslím nemůže vykolejit vůbec nic :-D

Upřímě, se*e se všechno, něco víc, něco míň. Zkusím se v nějakým svézt, třeba mě to chytne za srdce :-)
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

bucek
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 19 zář 2011, 17:29
Bydliště: hradec kralove

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od bucek » 15 pro 2011, 19:07

@zkus se poptat pres nejaky saab club urcite nekdo se splzne (doufam ze je to dobre) budu a necha te proletet je to jina jizda jenom bacha volant ma 3 otocky od dorazu k dorazu ne jenom 2 jako alfa je to kvuli rychlym dalnicnim letum

a tady je kratsi psani jak je to s tema motoram

www.saabtuning.cz/motory.htm

www.saabtuning.cz/motory2.htm
Naposledy upravil(a) bucek dne 15 pro 2011, 19:19, celkem upraveno 1 x.
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od hondzik » 15 pro 2011, 19:19

v MPV mám asi tak 2 otočky na každou stranu :-D

Teď jsem na ně koukal v německu a je to fakt hodně muziky za pár peněz. :-)

a se splzně píšou jen neplzeňský,ale fakt že máme svéráznou mluvu- hele, pocem, tuto, ňák, ja sem hrdej plzeňák :-D
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

bucek
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 19 zář 2011, 17:29
Bydliště: hradec kralove

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od bucek » 15 pro 2011, 19:25

tak jsem dalsi tatar co si nabehnu

stejne jedine spravne cesky mluvime v hradci (podle me to neberte cestina je u me pruser) ale taky tady mama svy ....... rohlici,dyl no ted me zrovna vic nenapada


jo jo jsou levny ale bacha na motorschaden novej blok stoji tak 40000 srovnani 20000 ale to uz neni ono

tak moje safari dodavka ma 3 za strany na stranu to musi byt humor presednout z alfy ted jsem po strasne dlouhy dobe ridil staryho tranzita bez posilovace rizeni .......no to byla hruza .........pak jsem sednul do svyho a malem jsem urval volant
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: hmotnost Alfa Romeo GTV

Příspěvek od hondzik » 15 pro 2011, 20:27

spíš mám problém obráceně, když sednu z osobáka do mpv. Vysoko, NE-JE-DE a mám pocit že se to převrátí. Ale je to vždy pár km a pak se to srovná
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

Odpovědět