měli sme palírnu na alkohol a misty byly i gumove trobicky a v poho...ono to je spis tim ze lih uvolnuje usazeniny a pokud sou hadicky zduřelé tak casto proti protikani je chrani jen ty usazeniny...já mám po najetí 20 000km na ET pul na pul s benzinem naposto ciste hadice, vztriky jako nove a nemuzu si stezovat...DeeCee píše:jak je to s přívodem paliva - četl jsem že líh poškozuje gumová těsnění a gumové hadice
co mám teda použít u závodního auta když dělám palivový systém úplně od nova?
díkes
BioPaliv0 E85
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: BioPaliv0 E85
Re: BioPaliv0 E85
pokud chcete jezdit na e85 bez problemu tak si kupte Saaba nebo volvo nevim jak u volva ale u Saabu s ECU Triotronic 7 se zvedne vykon ze 185 hp na 205 hp motor jede jak das a je levnejsi pokud jezdite rozumne (205 koni) je spotreba 13 l coz je v cene benzinu caa 8 l
saab 9000i
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno
fiat scudo 2.0 jtd 750000 km
saab 900 turbo 250 hp r.i.p. co nechces puc
ford capri 2.8i sel do sveta
hyudai lantra 1,8 ale to uz je davno
- chachar.fista
- Pokročilý
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BioPaliv0 E85
mám dotaz..začal jsem asi 14 dní zpět jezdit na E85 s svým daily P306 1,4i 55kw,a zatím se nezaregistroval žádné změny oproti N95..občas když nejni kde tak tam dám N95 ale tak max 6 litrů,a pak zase etanol..co můžu čekat že se mi vysere,nebo s čím začnou problémy..
Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Re: BioPaliv0 E85
Jak už sme tu psal s MX5 bez jakýchkoliv uprav mám naježděno cca 25 000 půl na půl s benzinem a už asi 8 000 na čistý ET (akorát) to huře startuje když je chladno a tedka jezdím se svou DAILY audinou taky půl na půl a žádné problémy sem nezaregistroval...jedině co sem dělal, tak po cca 5 000 sem projistotu vyměnil palivové filtry a i aktivní uhlí za nové, pač ET uvolní všechny usazeniny, tak at mi do motoru nejde bordel, který by mohl ucpat trysky...
- chachar.fista
- Pokročilý
- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BioPaliv0 E85
tak já jsem zvyklej na horší starty nad tím filtrem jsem uvažoval,a ještě mě napadlo,že nový svíce by možná taky nebyly nejhorší..ale dnes v -2°C jsem na čistej E85 nastartoval normálně..
Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw
Re: BioPaliv0 E85
Tak to je pěkné...svíčke sem tam dával nějaký iridiovky tučím že NGK a na MX5 to vážně hůř startuje jinak nic...na audině to je pořád stejné jak na ET tak na benzin...jen sme tedka v nizkých teplotach ještě nezkoušel nalít čisté ET...
Re: BioPaliv0 E85
Co od prestavby ne E85 ocekavate? Jestli jezdeni na levnejsi palivo, tak Vas
zklamu, neusetrite. Etanolu si motor cucne o 30% navíc nez naturalu. Pokud
vetsi vykon tak to uz je spravna cesta. ethanol je palivo s vysokým oktanovým číslam
a s nizkou teplotou hoření pokud se u vozu udělá správný remap ECU dá se např u 250 koňové
imprezi získat dalších 50 ps navrch se seriovím motorem, jediný problem u tohoto paliva je studený start
proto se doporučují svíčky pro lpg, další problém je ze motor spotřebuje cca o 30% víc paliva takže je třeba
silnější palivová pumpa někdy i vstřiky, jeho velká víhoda je za máte zavodní palivo za 27 kč litr takže při zvíšené spotřebě cca 30% u vozidla se spotřebou 10l naturálu stoupne spotřeba na 13l x 27 kč vás vjde 100km na 351kč, u naturalu 100 při spotřebe 10l x 38,50 je to 385kc , ale máte stále o 50ps mín
zklamu, neusetrite. Etanolu si motor cucne o 30% navíc nez naturalu. Pokud
vetsi vykon tak to uz je spravna cesta. ethanol je palivo s vysokým oktanovým číslam
a s nizkou teplotou hoření pokud se u vozu udělá správný remap ECU dá se např u 250 koňové
imprezi získat dalších 50 ps navrch se seriovím motorem, jediný problem u tohoto paliva je studený start
proto se doporučují svíčky pro lpg, další problém je ze motor spotřebuje cca o 30% víc paliva takže je třeba
silnější palivová pumpa někdy i vstřiky, jeho velká víhoda je za máte zavodní palivo za 27 kč litr takže při zvíšené spotřebě cca 30% u vozidla se spotřebou 10l naturálu stoupne spotřeba na 13l x 27 kč vás vjde 100km na 351kč, u naturalu 100 při spotřebe 10l x 38,50 je to 385kc , ale máte stále o 50ps mín
Re: BioPaliv0 E85
Ovšem Octavia 1.6 proti kopci 190km/h a 240km/ maximálka, to je bomba!
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz
Re: BioPaliv0 E85
Jezdil jsem E85, na Astre 1,6 8V r.v. 1999 - 18.000Km
důvod - rád zkouším nové věci
měl jsem jednotku, auto startovalo i mínus 20 - 30 nevím jaké teploty byly minulou zimu, žádný problém (funkce zimní start).
výkon - záleží jak se jednotka nastavila, 100pro to jelo lépe než na 95tku
spotřeba - na nádrž E85 jsem najel o 50Km méně než na benzín (tankuji při prvním probliknutí hladového oka)
auto jsem prodal a jednotku si nechal a půjde do AX - jezdím na 100oktanů, ale od jednotky si slibuji možnost štelování bohatosti směsi, bez investice. otestujeme uvidíme.
jinak za mě E85 s přestavbou ANO doporučuji, ale musí se dobře nastavit, bez přestavby to dle mě nemá smysl, leda, že by ste chtěli vyhnat vodu z nádrže a vyčistit soustavu. Samozřejmě kdo jezdí více km LPG se vstřikováním je lepší varianta.
důvod - rád zkouším nové věci
měl jsem jednotku, auto startovalo i mínus 20 - 30 nevím jaké teploty byly minulou zimu, žádný problém (funkce zimní start).
výkon - záleží jak se jednotka nastavila, 100pro to jelo lépe než na 95tku
spotřeba - na nádrž E85 jsem najel o 50Km méně než na benzín (tankuji při prvním probliknutí hladového oka)
auto jsem prodal a jednotku si nechal a půjde do AX - jezdím na 100oktanů, ale od jednotky si slibuji možnost štelování bohatosti směsi, bez investice. otestujeme uvidíme.
jinak za mě E85 s přestavbou ANO doporučuji, ale musí se dobře nastavit, bez přestavby to dle mě nemá smysl, leda, že by ste chtěli vyhnat vodu z nádrže a vyčistit soustavu. Samozřejmě kdo jezdí více km LPG se vstřikováním je lepší varianta.
Citroen AX 1.1 super závodák
Ford Explorer 4.0 V6 - mazel
Ford Puma 1.7i - za lahev Tullamore, přeci jí nenechám sešrotovat
Ford Explorer 4.0 V6 - mazel
Ford Puma 1.7i - za lahev Tullamore, přeci jí nenechám sešrotovat