Podlozky pod kola
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Podlozky pod kola
Z ceho jej nejlepsi udelat podlozky? aby byly pevne a lehke . Pro sirku tak +- 3 az 4cm
VéTéeS Powa
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podlozky pod kola
Pokud se nepletu tak nejrozsirenejsi je Dural.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podlozky pod kola
VéTéeS Powa
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podlozky pod kola
viz web
http://www.abituning.cz/cz/index.php?id_str=60
Distanční podložky z Duralu
Vybere-li si zákazník určitá kola na určitý vůz, může se stát,
že tato kola budou díky dané velikosti ET (zálisu vnitřní příruby kola, jenž udává hloubku usazení kola do podběhu) tzv., , zalezlá" příliš do podběhu a tím budou opticky zužovat rozchod vozu. V takovém případě existuje řešení v podobě DISTANČNÍCH PODLOŽEK. Další, už nutné použití těchto podložek je v případech, kdy kolo v plném rejdu dře někde uvnitř podběhu vozu, či o brzdič, nebo nesouhlasí-li rozteč daného kola s tovární roztečí daného automobilu.
Tyto podložky ve všech uvedených příkladech pak vymezí vzniklý nežádoucí rozměr,
tak aby kolo v konečné podobě sedělo na autě dle požadavků zákazníka, potřeb vozu, nebo na základě našeho doporučení.
- Ve výše uvedeném případě, kdy nesouhlasí rozteče přírub se vyrábí tzv. PODLOŽKY PRO ZMĚNU ROZTEČE - možno vyrobit pouze v případě, kdy je shodný počet děr kola s nábojem nápravy! K těmto podložkám se dodávají i štefty nebo maticová pouzdra pro smontování podložky s kolem.
- Rozměrové řady podložek nám dodávané začínají od 5mm až do 30mm (možno až více než 50mm - ovšem nehomologované!)
- kvůli zamezení značnějšího opotřebení ložisek kol v důsledku vetší páky působí na ložisko, se doporučuje šíře podložek do 20mm, ale ani 30mm na jednom kole se v budoucnu nijak zvlášť neprojeví na životnosti ložiska
- Materiál použitý pro výrobu všech typů podložek je zejména DURAL, jehož výhodou je nízká hmotnost, dostačující materiálová pevnost a dobrá obrobitelnost při výrobě.
Homologované distanční podložky H&R
Jeden z předních výrobců těchto podložek - věhlasná německá firma H&R je jedním z našich dodavatelů. Tato firma vyrábí pouze homologované podložky a dle svých katalogů je aplikuje na téměř každý vůz.
Jedinečnost -
- materiálem je vysoce pevnostní slitina hliníku - je až o 70% lehčí než ocel (váha 0,2 - 1,2kg max.) - výroba na precizních CNC strojích a vždy přesně pro určitý typ vozu (tzn příslušná rozteč+centrování) - všechny podložky mají centrovací kroužek - splňuje pevnostní a materiálové normy DIN EN ISO 9001 - všechny podložky jsou schváleny zkušebnou TÜV - možnost rozšíření rozchodu vozu až o 60mm na celé nápravě - výroba podložek je podřízena hlavně bezpečnosti, a to hlavně výběrem použitého materiálu, který se díky svým pevnostním vlastnostem později nevymačkává, čímž nedochází k samovolnému uvolňování šroubů - materiál také díky své povrchové úpravě ( poeloxování) nekoroduje!
H&R podložky se dodávají v těchto označeních :
DR - podložky pro vozy s kolovými šrouby
DRS - podložky pro vozy s kolovými maticemi, vč. delších výměnných šteftů
DRA - podložky s pevným uchycením, pro vozy s kolovými šrouby, vč. upevňovacích šroubů
DRM - podložky s pevným uchycením, pro vozy s kolovými maticemi, vč. upevňovacích matic
Podložky H&R se dodávají i pro vozy OFF - ROAD, kde je síře podložek zpravidla okolo zmíněných maximálních hodnot 60mm na celé nápravě.
Více informací přímo u výrobce H&R TRAK+ Wheel Spacers
http://www.abituning.cz/cz/index.php?id_str=60
Distanční podložky z Duralu
Vybere-li si zákazník určitá kola na určitý vůz, může se stát,
že tato kola budou díky dané velikosti ET (zálisu vnitřní příruby kola, jenž udává hloubku usazení kola do podběhu) tzv., , zalezlá" příliš do podběhu a tím budou opticky zužovat rozchod vozu. V takovém případě existuje řešení v podobě DISTANČNÍCH PODLOŽEK. Další, už nutné použití těchto podložek je v případech, kdy kolo v plném rejdu dře někde uvnitř podběhu vozu, či o brzdič, nebo nesouhlasí-li rozteč daného kola s tovární roztečí daného automobilu.
Tyto podložky ve všech uvedených příkladech pak vymezí vzniklý nežádoucí rozměr,
tak aby kolo v konečné podobě sedělo na autě dle požadavků zákazníka, potřeb vozu, nebo na základě našeho doporučení.
- Ve výše uvedeném případě, kdy nesouhlasí rozteče přírub se vyrábí tzv. PODLOŽKY PRO ZMĚNU ROZTEČE - možno vyrobit pouze v případě, kdy je shodný počet děr kola s nábojem nápravy! K těmto podložkám se dodávají i štefty nebo maticová pouzdra pro smontování podložky s kolem.
- Rozměrové řady podložek nám dodávané začínají od 5mm až do 30mm (možno až více než 50mm - ovšem nehomologované!)
- kvůli zamezení značnějšího opotřebení ložisek kol v důsledku vetší páky působí na ložisko, se doporučuje šíře podložek do 20mm, ale ani 30mm na jednom kole se v budoucnu nijak zvlášť neprojeví na životnosti ložiska
- Materiál použitý pro výrobu všech typů podložek je zejména DURAL, jehož výhodou je nízká hmotnost, dostačující materiálová pevnost a dobrá obrobitelnost při výrobě.
Homologované distanční podložky H&R
Jeden z předních výrobců těchto podložek - věhlasná německá firma H&R je jedním z našich dodavatelů. Tato firma vyrábí pouze homologované podložky a dle svých katalogů je aplikuje na téměř každý vůz.
Jedinečnost -
- materiálem je vysoce pevnostní slitina hliníku - je až o 70% lehčí než ocel (váha 0,2 - 1,2kg max.) - výroba na precizních CNC strojích a vždy přesně pro určitý typ vozu (tzn příslušná rozteč+centrování) - všechny podložky mají centrovací kroužek - splňuje pevnostní a materiálové normy DIN EN ISO 9001 - všechny podložky jsou schváleny zkušebnou TÜV - možnost rozšíření rozchodu vozu až o 60mm na celé nápravě - výroba podložek je podřízena hlavně bezpečnosti, a to hlavně výběrem použitého materiálu, který se díky svým pevnostním vlastnostem později nevymačkává, čímž nedochází k samovolnému uvolňování šroubů - materiál také díky své povrchové úpravě ( poeloxování) nekoroduje!
H&R podložky se dodávají v těchto označeních :
DR - podložky pro vozy s kolovými šrouby
DRS - podložky pro vozy s kolovými maticemi, vč. delších výměnných šteftů
DRA - podložky s pevným uchycením, pro vozy s kolovými šrouby, vč. upevňovacích šroubů
DRM - podložky s pevným uchycením, pro vozy s kolovými maticemi, vč. upevňovacích matic
Podložky H&R se dodávají i pro vozy OFF - ROAD, kde je síře podložek zpravidla okolo zmíněných maximálních hodnot 60mm na celé nápravě.
Více informací přímo u výrobce H&R TRAK+ Wheel Spacers
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Podlozky pod kola
http://www.reviloshop.cz/store/goods_RE ... dural.html
nejlevnejsi a kvalitou super.mohu doporucit!!!!
nejlevnejsi a kvalitou super.mohu doporucit!!!!
Re: Podlozky pod kola
tiez by som chcel podložky a pozeral som, že v reviloshope ich majú za dobré ceny. Má od nich niekto podložky už vyskúšané?
a druhá vec: nechcel som zakladať novú tému, k tejto sa to, myslím si, hodí...
mám dilemu, chcel by som na auto objednať 20mm dopredu aj dozadu, ale bojím sa či to nebude málo, resp. veľa (hlavne vpredu).
nemá niekto odfotené použitie distančných podložiek pred inštaláciou a potom? aby som/sme videl/i čo urobí 20mm resp. širšia, užšia podložka
a druhá vec: nechcel som zakladať novú tému, k tejto sa to, myslím si, hodí...
mám dilemu, chcel by som na auto objednať 20mm dopredu aj dozadu, ale bojím sa či to nebude málo, resp. veľa (hlavne vpredu).
nemá niekto odfotené použitie distančných podložiek pred inštaláciou a potom? aby som/sme videl/i čo urobí 20mm resp. širšia, užšia podložka
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podlozky pod kola
dej di zaroven s kolem nejakou tyc nebo neco rovneho a uvidis kolik ti kolo zasahuje do podbehu ted, pak uz jen pridas ty dva centimetry a uvidis jak jsi natom:)
VéTéeS Powa
Re: Podlozky pod kola
Mám dotaz. Jaký typ podložek bych měl použít na Octavii? Bude to mít nějaké negativní vlastnosti na auto, spotřebu či opotřebení?
Máte uzavřené pojištění vozidel? Zajistěte si povinné ručení 2012