Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Kola, pneumatiky a zkušenosti.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Patejl » 11 led 2009, 20:55

JJ 2 sady budou - jedna na normal jezdeni a druha ciste na zavod/okruh - prehodit pred zavodem 4 kola je to nejmensi.Problem je v tom ze pravidla povoluji pouze pneu s E - takze zadny slick.Proto to resim v tomhle topicu.Co se tyka odlehcovani auta pred zavodem atd tak to nemusim - jezdim s nim tak jak je v normal provozu,takze jedine co pred zavodem musim udelat je prehodit kola.Ale to uz je OT :flag
Takze jak uz nekdo psal - slicky pro bezny provoz sou blbost. Na vikendove blbnuti treba na okruhu a amaterske zavody na asfaltu kde se pozaduje E je nejlepsi Silverstone FTZ type RR - bohuzel cena tomu odpovida.
SS GTI

Uživatelský avatar
DonFabi
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 21
Registrován: 27 led 2010, 10:52

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od DonFabi » 22 úno 2010, 19:32

Mate niekdo priame skusenosti s Toyo R888 chcel by som ich na auto ktore pouzivam na vikendove blbnutie na cestach inak stoji cely tyzden v garazi
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Aladin » 22 úno 2010, 20:01

mám... super gumy, ale rychle mizí

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Hasis » 23 úno 2010, 11:29

jak rika aladin:D
ale kdyz nejsi pako, co na kazde krizovatce hrabe, tak cosi vydrzi.
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Aladin » 23 úno 2010, 13:53

jo a na mokru nedoporučuji

Uživatelský avatar
DonFabi
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 21
Registrován: 27 led 2010, 10:52

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od DonFabi » 23 úno 2010, 17:02

to je jastne ze za mokra to radsej nepouzivat :D a niesom z tych co by potrebovali aby horeli kolesa na kazdej krizovatke hlavne aby to drzalo v zakrutach a pod.
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met

Uživatelský avatar
Klakson
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 63
Registrován: 20 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Trutnov

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Klakson » 23 úno 2010, 20:41

jo R888 už jsem si taky objednal, moc bych nečekal aby ještě byly, ti co je prodávají je nakupují právě teď a pak z těchto zásob žijou celej rok :mysleni:

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Patejl » 24 úno 2010, 00:17

Ja jezdil minulou sezonu yokohamy Advan AD48 coz si myslim ze by melo byt neco podobneho jako ty Toya a i na mokru se s nima dalo zajet slusnej cas - tzn v normal provozu naprosto bezproblemu. I kdyz otazka jak moc jsou si ty gumy podobne - a samozrejme jak ma clovek v hlave nasrano a leti za deste na tomhle typu gum
SS GTI

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Hasis » 24 úno 2010, 16:02

ptze nemam penize, tak mam jen tyto gumy, jel jsem snima zavod na mokru a drzely pekne. kdyz prsi tak se snimi da po ceste jezid, ale kdyz jezdis na silnici ve vyjetych kolejich, kde se drzi voda, tak jedes takovych +-70.
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od fokr_jr » 24 úno 2010, 20:53

Ja letos jezdil Federal 595. je to civilni guma do beznyho provozu, takze na vode fungujou krasne a na suchu jsem s nima taky nemel nejmensi problem, treba ze bych je precenil... je fakt, ze jsem zvyklej jezdit na seriovkach, ale tohle bylo este nekde jinde. vim i jak se chova asfaltovej slick na okruhu, ale to je neco jineho :-D a hlavni argument u Federalu je cena :dobry
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět