Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
V okruhu našich řad je pár lidí co jezdili přímo na závodních Michelin-slickách v běžném provozu, takže určitě rádi poreferují o výhodách a nevýhodách.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- lális
- Pokročilý
- Příspěvky: 204
- Registrován: 16 kvě 2008, 20:16
- Bydliště: Teplice city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Takže asi takto,měl jsem možnost jezdi na slickách Michelin směs 22. Auto audi 2,3 Quattro. Jízda je někde jinde.Pneumatiky perfektně seděli na silnici,řekl bych spíš lepily,tam co osatní brzdí jsem jel jako král zatáčky,kruhové objezdy,prostě paráda.Dokud nezačne pršet vše funguje jak má,pak tak max 80km/h.Jinak klouzačka.Ale to bylo asi tím,že jsem měl směs pouze na sucho.Jinak slicky brzdí fakt dobře,ale chce to lepší brzdy,nebot seriové takovýto nápor nevydrží. Takže pokud někdo má možnost jezdit na takových to pneu,myslím,že není problém,jen je nutné mít na paměti,že je to sportovní guma a né všichni policisté jsou tolerantní.
rally.....for you.....................
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 167
- Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Zeptej se Esa s TF. Jak jel na Slickach domu... nedojel naprselo.
To je problem a nez ty slicky zahrejes nefunguji jak maji. Pak zase kdyz pouzijes moc mekou smes tak ve velkych vedrech budes mit problem s prehrivanim. Ja bych do toho osobne nesel ani na takovem aute jako je S4Q.
To je problem a nez ty slicky zahrejes nefunguji jak maji. Pak zase kdyz pouzijes moc mekou smes tak ve velkych vedrech budes mit problem s prehrivanim. Ja bych do toho osobne nesel ani na takovem aute jako je S4Q.
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Taky mi to přijde na normální provoz až moc, stačí změna počasí a je z toho boj o přežití. Mokrý sliky zase hoří na suchu.... Moje veškerý zkušenosti jsou s bridgema, mokrý slik na škodce a fávu, Na vlhký silnici kam patřily super, se vzrůstající teplotou okolí se to horšilo na kvadrát.. Už bych je asi nenazul na auto na stálo, ale přehodit si sadu kol na víkendový blbnutí, určitě jo
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
moje zkusenosti : ohreji se rychle a dostatecny grip je otazkou nekolika malo minut (doslova), ale na bezne silnice prilis tvrde bocnice, na podelnych nerovnostech hodne nervozni, tahaji v kolejich ...
na auto uz to k beznemu uzivani nechci, na moto bezkonkurencni
edit : Ryba ... o hluku radsi ani nemluvim ...
na auto uz to k beznemu uzivani nechci, na moto bezkonkurencni
edit : Ryba ... o hluku radsi ani nemluvim ...
Naposledy upravil(a) Lukaash dne 20 kvě 2008, 08:56, celkem upraveno 1 x.
FC3C S5 TII
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Souhlas s Lukaashem, mám teď nově Toyo R888 a ohřejou se opravdu rychle, grip je neskutečnej, hluk taky:) Na denní ježdení to moc neni, ale auto mám na vejkendy takže to že na vodě je to o hubu a že vydrž gum bude hodně malá mi nevadí
- viashino
- Moderátor
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
- Bydliště: Velké Karlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Problem jizdy na slikach je opravdu to, ze jsou delane na urcite pocasi (teplota, sucho, mokro, ...). Tzn. ze je treba si uvedomit kdy a jak casto budu auto pouzivat... Pokud je to auto na kazdodenni pouzivani, pripadne na dlouhe trasy, tak je zcela jiste nejlepsi nejvrdsi smes (mluvim samozrejme o zavodnich pneumatikach, nikoliv o sportovnich ci polozavodnich). Ta by mela vydrzet nejdele, ale hur se zahriva... Pri studenem pocasi a nezahrate pneumatice je to vhodne tak na vymeteni prikopy... To same kdyz zaprsi - suchy slick na to neni delany a opet to vede k vymeteni prikopy... Delaji se samozrejme i mokre zavodni pneu, ale jak jiz zminoval Hondzik, na sucho je to prilis mekke a pneumatika dostane opravdu dost zabrat...
Co se tyce legalnosti, tak policiste jsou nekdy tolerantni a nekdy si tech pneumatik ani nevsimnou, ale obcas se zadari a je to vhodne na pokutu pripadne odstaveni auta, ktere neni zpusobile k provozu. A jak na to ? Jednoduse... Koupit si slicky, ktere maji homologaci E (opet mluvim o zavodnich slikach, nikoliv o polozavodnich jako je napr. Toyo, Yokohama ap.), coz temer nikdo nema, az na jednoho vyrobce. A to je SILVERSTONE. Viz http://www.mk-racing.cz/silverstone.htm - vsechny zavodni asfaltove (i sotolinove) rally pneumatiky maji E !!!
Co se tyce legalnosti, tak policiste jsou nekdy tolerantni a nekdy si tech pneumatik ani nevsimnou, ale obcas se zadari a je to vhodne na pokutu pripadne odstaveni auta, ktere neni zpusobile k provozu. A jak na to ? Jednoduse... Koupit si slicky, ktere maji homologaci E (opet mluvim o zavodnich slikach, nikoliv o polozavodnich jako je napr. Toyo, Yokohama ap.), coz temer nikdo nema, az na jednoho vyrobce. A to je SILVERSTONE. Viz http://www.mk-racing.cz/silverstone.htm - vsechny zavodni asfaltove (i sotolinove) rally pneumatiky maji E !!!
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
- luke.bean
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20 kvě 2008, 08:38
- Bydliště: Praha - Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
viashino: docela by mě zajímal nějakej objektivný názor člověka na tyhle gumy,ale ještě jsem nikoho neviděl je jezdit,jen doufám že to není stejný jako markgum-taky mají Ečko,protože markgum stojí za bačkoru..
- viashino
- Moderátor
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
- Bydliště: Velké Karlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Jezis.. srovnavat Margum s cimkoliv jinym je silenost
Silverstone je plnohodnotna zavodni pneumatika.. u nas je to novinka, ale i tak uz na tom par lidi jezdi na zavodech. Napr. S. Mikulastik, J.Halala, spousta vrcharu a slalomaru a jsou na to vice nez vyborne ohlasy. Napr. Silva Mikulaštík prohlasil o Silverstone, že jsou pocitově srovnatelné s Pirelli. Jinak ve světě je to známa značka. Např. Alister McRae na techto pneumatikach jezdi pacificky sampionat. Stuart Jones a ital Campedeli na nich jezdi mistrovstvi sveta s produkcnim vozem...
Silverstone je plnohodnotna zavodni pneumatika.. u nas je to novinka, ale i tak uz na tom par lidi jezdi na zavodech. Napr. S. Mikulastik, J.Halala, spousta vrcharu a slalomaru a jsou na to vice nez vyborne ohlasy. Napr. Silva Mikulaštík prohlasil o Silverstone, že jsou pocitově srovnatelné s Pirelli. Jinak ve světě je to známa značka. Např. Alister McRae na techto pneumatikach jezdi pacificky sampionat. Stuart Jones a ital Campedeli na nich jezdi mistrovstvi sveta s produkcnim vozem...
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Dobré slickové pneu s E je i Kumho typ V70A, schválení má, směsí několik druhů. V Německu se to jede na velkém počtu závodů. Cenově je to dobré, ale držší než série.Svezení také dobré. jirka
http://www.rallye-racing.cz/
http://www.rallye-racing.cz/