Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Kola, pneumatiky a zkušenosti.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Proracing
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 18
Registrován: 29 čer 2008, 15:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Proracing » 31 črc 2008, 21:42

Rovněž se přikláním k pneu KUMHO, které máme v nabídce. Silverstone je také skvělá a léty prověřená značka. Jako i ostatní špičkové pneu Michelin (BF Goodrich), Pirelli atd. Je jen na zvážení každého a jeho finančních možnostech. Pneu markgum jsou pouze protektory a tudíž opravdovým závodním gumám mohou výkonností jen velmi těžko konkurovat.

Pro zájemce o vyzkoušení tu máme sponzorský program, ve kterém můžeme nabídnout pneu závodní KUMHO velmi zajímavé ceny i při minimálních odběrech. Rally asfalt, šotolina, rallycross, autocross, okruhy a vrchy + samozřejmě již zmíněné pneu s homologací E pro běžný provoz.

Pro více informací nás můžete kontaktovat na proracing@proracing.cz nebo na 774 189 730.

Motorsportu zdar PRORACING.CZ

cube
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 22 říj 2008, 20:23

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od cube » 23 říj 2008, 19:13

Které pneu by byly lepší na závody do vrchu v seriové třídě kde musí mít pneu na boku označení E? Rozhoduji se mezi markgum n-rally a toyo r888. Pneu by byly jen na ty závody do vrchu ne pro běžný provoz.

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od fokr_jr » 23 říj 2008, 20:18

urcite bych volil toya, nejmekci moznou smes... s markgumem mam spatny zkusenosti ohledne kvality...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
olda77
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 10 srp 2008, 09:38

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od olda77 » 24 říj 2008, 08:40

markgumem ma velmi dobrou smes od firmy AVON,ale celkove je smes nalepena na obycejne pneu.coz znamena ze bocnice jsou mekke!!!kdyby se tato smes davala na pouzite slicky,tak myslim ,ze na amaterske jezdeni v dobre cene by to slo.jinak nebrat!!!

Uživatelský avatar
viashino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 41
Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
Bydliště: Velké Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od viashino » 26 říj 2008, 10:09

cube píše:Které pneu by byly lepší na závody do vrchu v seriové třídě kde musí mít pneu na boku označení E? Rozhoduji se mezi markgum n-rally a toyo r888. Pneu by byly jen na ty závody do vrchu ne pro běžný provoz.

Kup si Silverstone FTZ RR... je to nejlepsi mozna volba. Jinymi slovy, plnohodnotna zavodni pneumatika, ktera ma E. Nemluve o tom ze vsechny zavodni pneu Silverstone maji E ;)
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od fokr_jr » 26 říj 2008, 12:53

olda77 píše:markgumem ma velmi dobrou smes od firmy AVON,ale celkove je smes nalepena na obycejne pneu.coz znamena ze bocnice jsou mekke!!!kdyby se tato smes davala na pouzite slicky,tak myslim ,ze na amaterske jezdeni v dobre cene by to slo.jinak nebrat!!!
tak nejak sem to myslel... vezmes rejd a ona se zuje... a pak uz jen pana - orel...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Jirka
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 črc 2008, 16:57

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Jirka » 26 říj 2008, 17:14

Formulová technologie výroby, kvalita, to je KUMHO V70A. Ideální pro sériové vozy s nutností homologace E.
http://www.rallye-racing.cz/index.php?site=v70a

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od NeviM » 17 lis 2008, 00:13

hele kolik by se teoreticky dalo najezdit normalni jiznou v beznem provozu treba na tech S585 se smesi T7? je mi jasny ze cim vic praseni tim min... a vubec kolik toho ktera smes tak vydrzi? a nebyl by nejakej odkaz i na dalsi slicky, klidne i bez E? jak jsou na tom vyhlaseny znacky jako michelin pirelli BFgoodrich atd cenove a kvalitativne? nejspis si poridim na pristi rok sadu kol se slickama, ale jeste vubec nevim co budu vybirat:) abych pravdu rekl se tak predstava jizdnich vlastnosti slicku v beznym provozu je celkem dost lakava :driver
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Speedy » 17 lis 2008, 00:28

SIce to asi neni nejlepsi reseni ale uvazuji stejne... slicky pro beznej provoz :-)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od fokr_jr » 17 lis 2008, 00:45

Speedy píše:SIce to asi neni nejlepsi reseni ale uvazuji stejne... slicky pro beznej provoz :-)
zni to zajimave, ne ze ne, ale v beznem provozu na zavodnich slickach narazis (podobne jako u brzd) na ten problem, ze dokud jsou studeny, tak neposlouchaj... pul okruhu na Masarykove okruhu agresivni jizdou a teprve mi slick zacal fungovat jak mel... pak uz to byla parada, ale v beznem provozu si nedokazu rpedstavit, ze slick udrzim v provozni teplote... je-li podchlazeny tak klouze hur nez seriove pneu... u brzd je to to same. Brembo DS 3000 (myslim) za studena NEBRZDI!!!... zahrate uz ano, ale pokud na nich pojedu rano do prace, tak se brzd dotknu jedine pokud mi padne cervena na svetlech a do te doby nebrzdim, takze nerealna vec....
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět