Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Kola, pneumatiky a zkušenosti.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Speedy » 16 kvě 2008, 20:23

V okruhu našich řad je pár lidí co jezdili přímo na závodních Michelin-slickách v běžném provozu, takže určitě rádi poreferují o výhodách a nevýhodách.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
lális
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 204
Registrován: 16 kvě 2008, 20:16
Bydliště: Teplice city
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od lális » 16 kvě 2008, 22:03

Takže asi takto,měl jsem možnost jezdi na slickách Michelin směs 22. Auto audi 2,3 Quattro. Jízda je někde jinde.Pneumatiky perfektně seděli na silnici,řekl bych spíš lepily,tam co osatní brzdí jsem jel jako král :lol: zatáčky,kruhové objezdy,prostě paráda.Dokud nezačne pršet vše funguje jak má,pak tak max 80km/h.Jinak klouzačka.Ale to bylo asi tím,že jsem měl směs pouze na sucho.Jinak slicky brzdí fakt dobře,ale chce to lepší brzdy,nebot seriové takovýto nápor nevydrží. Takže pokud někdo má možnost jezdit na takových to pneu,myslím,že není problém,jen je nutné mít na paměti,že je to sportovní guma a né všichni policisté jsou tolerantní.
rally.....for you.....................

L.A.M.A.
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 167
Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od L.A.M.A. » 19 kvě 2008, 23:57

Zeptej se Esa s TF. Jak jel na Slickach domu... nedojel naprselo.

To je problem a nez ty slicky zahrejes nefunguji jak maji. Pak zase kdyz pouzijes moc mekou smes tak ve velkych vedrech budes mit problem s prehrivanim. Ja bych do toho osobne nesel ani na takovem aute jako je S4Q.
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak :)
Ford ... kdo si to ma pamatovat?

Uživatelský avatar
hondzik
donate
donate
Příspěvky: 329
Registrován: 19 kvě 2008, 21:42
Bydliště: Plzeň

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od hondzik » 20 kvě 2008, 06:04

Taky mi to přijde na normální provoz až moc, stačí změna počasí a je z toho boj o přežití. Mokrý sliky zase hoří na suchu.... Moje veškerý zkušenosti jsou s bridgema, mokrý slik na škodce a fávu, Na vlhký silnici kam patřily super, se vzrůstající teplotou okolí se to horšilo na kvadrát.. Už bych je asi nenazul na auto na stálo, ale přehodit si sadu kol na víkendový blbnutí, určitě jo
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...

Uživatelský avatar
Lukaash
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 13
Registrován: 20 kvě 2008, 08:11

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Lukaash » 20 kvě 2008, 08:20

moje zkusenosti : ohreji se rychle a dostatecny grip je otazkou nekolika malo minut (doslova), ale na bezne silnice prilis tvrde bocnice, na podelnych nerovnostech hodne nervozni, tahaji v kolejich ...

na auto uz to k beznemu uzivani nechci, na moto bezkonkurencni :-)

edit : Ryba ... o hluku radsi ani nemluvim :-D ...
Naposledy upravil(a) Lukaash dne 20 kvě 2008, 08:56, celkem upraveno 1 x.
FC3C S5 TII

Ryba
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 20 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Ryba » 20 kvě 2008, 08:44

Souhlas s Lukaashem, mám teď nově Toyo R888 a ohřejou se opravdu rychle, grip je neskutečnej, hluk taky:) Na denní ježdení to moc neni, ale auto mám na vejkendy takže to že na vodě je to o hubu a že vydrž gum bude hodně malá mi nevadí :roll:

Uživatelský avatar
viashino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 41
Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
Bydliště: Velké Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od viashino » 20 kvě 2008, 09:20

Problem jizdy na slikach je opravdu to, ze jsou delane na urcite pocasi (teplota, sucho, mokro, ...). Tzn. ze je treba si uvedomit kdy a jak casto budu auto pouzivat... Pokud je to auto na kazdodenni pouzivani, pripadne na dlouhe trasy, tak je zcela jiste nejlepsi nejvrdsi smes (mluvim samozrejme o zavodnich pneumatikach, nikoliv o sportovnich ci polozavodnich). Ta by mela vydrzet nejdele, ale hur se zahriva... Pri studenem pocasi a nezahrate pneumatice je to vhodne tak na vymeteni prikopy... To same kdyz zaprsi - suchy slick na to neni delany a opet to vede k vymeteni prikopy... Delaji se samozrejme i mokre zavodni pneu, ale jak jiz zminoval Hondzik, na sucho je to prilis mekke a pneumatika dostane opravdu dost zabrat...

Co se tyce legalnosti, tak policiste jsou nekdy tolerantni a nekdy si tech pneumatik ani nevsimnou, ale obcas se zadari a je to vhodne na pokutu pripadne odstaveni auta, ktere neni zpusobile k provozu. A jak na to ? Jednoduse... Koupit si slicky, ktere maji homologaci E (opet mluvim o zavodnich slikach, nikoliv o polozavodnich jako je napr. Toyo, Yokohama ap.), coz temer nikdo nema, az na jednoho vyrobce. A to je SILVERSTONE. Viz http://www.mk-racing.cz/silverstone.htm - vsechny zavodni asfaltove (i sotolinove) rally pneumatiky maji E !!!
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz

Uživatelský avatar
luke.bean
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 19
Registrován: 20 kvě 2008, 08:38
Bydliště: Praha - Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od luke.bean » 20 kvě 2008, 09:25

viashino: docela by mě zajímal nějakej objektivný názor člověka na tyhle gumy,ale ještě jsem nikoho neviděl je jezdit,jen doufám že to není stejný jako markgum-taky mají Ečko,protože markgum stojí za bačkoru.. ;)

Uživatelský avatar
viashino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 41
Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
Bydliště: Velké Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od viashino » 20 kvě 2008, 09:39

Jezis.. srovnavat Margum s cimkoliv jinym je silenost :lol:
Silverstone je plnohodnotna zavodni pneumatika.. u nas je to novinka, ale i tak uz na tom par lidi jezdi na zavodech. Napr. S. Mikulastik, J.Halala, spousta vrcharu a slalomaru a jsou na to vice nez vyborne ohlasy. Napr. Silva Mikulaštík prohlasil o Silverstone, že jsou pocitově srovnatelné s Pirelli. Jinak ve světě je to známa značka. Např. Alister McRae na techto pneumatikach jezdi pacificky sampionat. Stuart Jones a ital Campedeli na nich jezdi mistrovstvi sveta s produkcnim vozem...
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz

Jirka
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 3
Registrován: 09 črc 2008, 16:57

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Jirka » 09 črc 2008, 17:04

Dobré slickové pneu s E je i Kumho typ V70A, schválení má, směsí několik druhů. V Německu se to jede na velkém počtu závodů. Cenově je to dobré, ale držší než série.Svezení také dobré. jirka
http://www.rallye-racing.cz/

Odpovědět