Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Kola, pneumatiky a zkušenosti.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
Klakson
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 63
Registrován: 20 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Trutnov

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Klakson » 17 lis 2008, 22:00

cube píše:Sem přemyšlel že budu na vrchy používat Toyo R888, bez nahřívání. Jenže když to klouže víc než obyč. pneu tak nevím, nevím . :?
co jsem slišel tak držej dobře, akorát že oproti slickům mají měký bočnice, prostě normální pneu s závodní směsí ale asi to bude ten nejlepší kompromis ;)

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od NeviM » 18 lis 2008, 20:54

olda77 píše:tohle je uplne zbytečné !na normalni jizdu staci prece dobre pneu.muj nazor je ze tu resite kravinu.
kdyz me lakaj hlavne ty tvrdy bocnice, pac na svym sluzebnim safranu je mam asi do pulky sjety (ty bocnice) hlavne z kruhaku a danicnich najezdu a sjezdu... je teda fakt ze to jsou 195/65/15 :lol :lol ale i tak se bojim abych stejnym zpusobem nesjizdel na biturbu 17".. :prekvapen
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Patejl » 10 led 2009, 15:08

2 Cube : jeste hledas nejake gumy na vrchy s E ? Nebo uz si neco nasel ? Chci obcas jezdit Pateru takze resim to same - ptal sem se Martyho ktery s pneu dela a jezdil celou minulou sezonu a rikal ze bez kompromisu nejlepsi pneu s E na vrchy je Silverstone FTZ type RR nejmekci smes T1 - ze pry se do ni OPRAVDU vyplati investovat. (takze to co rikal Viashino) . Ze pry jezdil i Kumho a ze se to neda srovnat - ze daleko vic plavou.Toyo ma pry dobry bocnice ale moc tvrdou smes takze na vrchy nepouzitelna a markgum je pry total sracka o ktere by ani nepremyslel.Takze pokud pry nemam na Silverstone tak vzit Kumho v nejmekci smesi co se nabizi s E. Takze asi tak. Problem je v tom ze Silverstone FTZ RR - R13 stoji 4k jedna guma . Coz je pro moje obcasne svezeni na okruhu a amatersky vrch proste moc.Proste si ted nemuzu dovolit pred sezonou dat 16 tisic jenom za pneu.Kumho by vyslo cca na 12 tisic... No uvidime - stejne skoncim u Markgum :flag
SS GTI

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Speedy » 10 led 2009, 15:25

Na markgum sem taky neslysel nic dobreho, ale vse je to o kompromisech, neni na drahe pneu,tak se koupej levne. Jezdis prece pro zabavu, ne na setiny nebo vteriny, nebo se pletu?
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Patejl » 10 led 2009, 16:00

Budete se divit ale jeste nikdy sem s "dospelym" autem nejel KATANU.Prakticky sem se svezl jedine na normal silnicich v klidecku v pohode.Nikdy sem nejel zadny amatersky zavod - dokonce sem se nikdy nebyl ani svezt treba v Moste nebo v Brne (jj je to divny - ale auto mam teprve cca rok a proste sem se k tomu nedostal).Takze zkusenosti prakticky nulove.Uz jen kvuli tomuhle budu jezdit samozrejme pro ZABAVU protoze na nic jineho mit ani nebudu.Spravne si napsal "vse je to o kompromisech, neni na drahe pneu,tak se koupej levne... " JJ pravda - ale ja nechci kvalitni gumu kvuli setinkam ale kvuli BEZPECNOSTI - a tam se mi moc kompromis delat nechce :\ . Uz tak je to o hubu jezdit jakoukoliv soutez bez ramu :spatny . Jelikoz nemam na zavodniho speciala kteryho bych vytahl pouze v pripade zavodu,hodil ho na vlek a tahl ho dalsim autem,tak holt jedina moznost je obcas "zazavodit" v aute ve kterem jezdim i v normalnim provozu.A bohuzel kvuli zakonum a policii musim jezdit bez ramu :kladivo . Takze ANO - budu nejspis muset udelat kompromis - ale v pripade pneu se mi moc delat nechce :(
SS GTI

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Patejl » 10 led 2009, 16:35

No tak sem byl ted ve sprse kde sem o tom trosku premyslel a mas vlastne Speedy pravdu. Dokud mi o nic nejde tak muzu koupit klidne i ty markgumy. Holt budu muset jet tak abych se do zadne krizovky nedostal.Na sbirani zkusenosti to bude stacit ... a po 1-2 sezonach az bude vic zkusenosti a uvidim ze s lepsima gumama by se dalo i konkurovat tak se holt dokoupi .) A jeste usetrim :dance :-D
SS GTI

Uživatelský avatar
Klakson
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 63
Registrován: 20 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Trutnov

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Klakson » 10 led 2009, 17:14

no na druhou stranu určitě ty Markum gumy budou držet líp než normální pneu, nebo? =)

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od Speedy » 10 led 2009, 18:16

K tomu sem chtel dojit..i ten nejhorsi slick bude lepsi nez nejlepsi pneu, na tyhle ucely..horsi je pak 90% casu kterej na silnici travis...takze zase nejakej kompromis aby to bylo dobry treba jakztakz i v provozu, ja od toho nakonec upustil, a z tohohle hlediska je nejlepsi poridit klidne ty markgumy ale na jine alu

ps: jsem na tom stejne jako ty, taky sem se v Sku nesvezl jeste nikde, taky ji mam rok.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
olda77
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 10 srp 2008, 09:38

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od olda77 » 10 led 2009, 18:35

jenze ty markgumy nejsou slicky.je to jen smes avon ta je dobra,ale lepena na obyc pneu.jasne ze bude lepsi jak seriova pneu-ta smes.jen v zatackach se nebude chovat jak slick.

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody

Příspěvek od fokr_jr » 11 led 2009, 20:16

tak si porid dve sady pneu... jedny na civil a druhy na to, co chces jet na cas... precejenom i ty nyjblbejsi markgumy by mi prislo lito jezdit kazdej den do prace... a kdyz rikas ze nemuzes mit urpavy na aute kuli pravidlum a pac to bude castecne i civil, tak bych vzdy pred zavodem auto minimalne upravil oproti uplne serii, rekneme naka hodinka prace kdy by se prezulo, vyhodily sedacky, ja nevim co vse ti pravidla dovoluji... a urcite bych pred markgumem preferoval Avony... mam reference od jezdcu je jezdili a obecne bych markgum nedoporucil... cena je sice nizsi, ale kvalita stejnetak...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět