Brzdy s posilovačem X Brzdová vahadla.

Zkušenosti, dotazy, problémy nebo výběr nových brzdových komponent

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
ondra410
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 30 led 2009, 12:39

Brzdy s posilovačem X Brzdová vahadla.

Příspěvek od ondra410 » 12 kvě 2010, 12:02

Zdar borci, jaký je rozdíl mezi standard Brzdovým válečkem s posilovačem a vahadlama.
Nejde mi do hlavy proč se vahadla používají u závodních aut když nemají posilovač.
jaké jsou výhody a nevýhody????
Dík za odpovědi :driver

zazaa
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 37
Registrován: 29 říj 2009, 12:36

Re: Brzdy s posilovačem X Brzdová vahadla.

Příspěvek od zazaa » 06 čer 2010, 14:39

vahadla maji samostatne valce a tim vahadlem si regulujes pomer brzdoveho ucinku predni/zadni napravy ... at uz "offline" nebo pri jizde
navic se ty brzdy bez posilivace lip davkuji

nevyhoda snad jedine ze se musi vic slapat :)

aeda
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 04 úno 2014, 12:56

Re: Brzdy s posilovačem X Brzdová vahadla.

Příspěvek od aeda » 04 úno 2014, 12:58

Nový typ směsi vyvinutý speciálně pro závodní nasazení a to predevším pro závody do vrchu a lehčí vozidla v rally. Použitelnost také do běžného provozu, avšak sportovní jízda! Nejvetší předností tohoto materiálu je maximální brzdný úcinek již od nízkých teplot. Stejně jako všechy další materiály Ferodo Racing je nutné správné zajetí destičky. Konzistentní koeficient tření (0,50) při jakýchkoliv teplotách, předvídatelný brzdný účinnek, snadné dávkování síly na brzdový pedál a zároveň nízké opotřebení brzdových kotoučů (v porovnání s materiály řady DS3000). Minimálně 1 ? delší životnost než originál destička. Nízká hlučnost. Ideální volba pro všechny řidice, kteří vyžadují maximální výkon.
arda

Odpovědět