Lakování a leštění motorových dílů

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od NeviM » 18 lis 2008, 20:59

tom píše:Nevim : chci se zeptat co znamena ta kladivkova barva?leska a matna sou mi jasne.Tu lesklou mas napatlanou na ramenech ne?
kladivkova je takova ta jak se pouzivala hlavne driv, treba na ruznejch plechovejch deklech rozvodovejch skrini s elektrikou atd ( treba na stary stojanovy vrtacce v dilne ji taky mame), nevim jak to popsat, ta barva je sice leskla, ale neni jednolita, tvori to takovy jakoby supiny.... predpokladam ze z myho popisu to nejde moc poznat,tak si to vygoogli :lol
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od NeviM » 18 lis 2008, 21:03

cube píše:Sem zkoušel ten Hammerite na kousku a ani po několika dnech to není stale vytvrdlé. Je to uplně měkké a vubec to nedrží to seškrábnů normálně nechtem a uplně se na to lepí prach. Nedovedu si představit že by to na bloku motoru vydrželo. Jak je to s tím alkytonem. Je to po zaschnutí taky tak měkké nebo je to tvrdé a odolné poškrábání?
ten alkyton se chova stejne jako pises, prvni tejden urcite, ale jde o to ze to prave neni jeste "po zaschnuti"... myslim si tak tejden-14 dni ty barve trva nez poradne vytvrdne
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od Speedy » 19 lis 2008, 20:48

taky ted lakuju neco alkytonem...da se to po dvoj. nateru brousit treba tisicovkou a pak rozlestit 3m pastou? nebo ta barva ma trosku jiny vlastnosti a spis se to brousit neda...pokud je to jak zvejkacka porad:)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

NeviM
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 12 říj 2008, 11:23
Bydliště: kutna hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od NeviM » 24 lis 2008, 11:40

Speedy píše:taky ted lakuju neco alkytonem...da se to po dvoj. nateru brousit treba tisicovkou a pak rozlestit 3m pastou? nebo ta barva ma trosku jiny vlastnosti a spis se to brousit neda...pokud je to jak zvejkacka porad:)
myslim si ze nakonec kdyz je to uz finalne vytvrdly tak jo (otazka je jak dlouho to trva)... a co s tim lakujes, ze to chces mit tak hezky? :mysleni:
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra

biturbo.safrane.org

Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od Speedy » 24 lis 2008, 17:08

da se to brousit celkem dobre...a lakuju nejake veci v motoru
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od mihal.1 » 24 lis 2008, 20:36

daval si pod ten alkyton nakou podkladovou vrstvu, kdyz sme se ptali v barvach tak nam doporucili dat pod to nakej nater kterej prej "nalepta" ten material a barva pak lip drzi. Jak dlouho si to nechal schnout nez si to zacal brousit???
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 43
Registrován: 16 kvě 2008, 14:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od SpeedyS4 » 24 lis 2008, 21:25

Bez podkladu, jen jsem to odmastil ale jak bude drzet to netusim.....
A schlo to tak dva dny a je to tvrde....nanasel jsem to ve dvou vrstvach po 24hodinach cca...pri teplote 25 stupnu.
Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od mihal.1 » 24 lis 2008, 22:21

diky , brzy me to ceka take tak se informuji predem
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od mihal.1 » 25 lis 2008, 12:04

speedy mohl bys prosim sem hodit obr tech natrenych a potom vylestenych dilu, rad bych videl jak to vypada kdyz to jeste vylestis
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 43
Registrován: 16 kvě 2008, 14:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Lakování a leštění motorových dílů

Příspěvek od SpeedyS4 » 25 lis 2008, 22:48

TO zatim radeji posilat nebudu ;) Dodelam to o vikendu,..
Subaru Impreza WRX STI - 2.0T 300PS
Audi A4 B7 daily car - 2.0Tdi 140PS

Odpovědět