Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Tak jsem se rozhodl, ze sem hodim na speedyho popud svoje evo a par info co se muze nekomu hodit.
Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL (USDM verze)
- rok 2006, dovezeno do EU 2014, ja jsem ho koupil 01/2015
- US verze, takze vzadu neni S-YAC diff (jen LSD a i ten je udajne jinak poskladany nez EU/JDM RS verze http://youtu.be/Tnqq6jKjRzc)
- SSL znamena Sun Sound Leather, je to klasicka GSR verze, ktera ma navic stresni okno (bohuzel), infinity sound system se subwooferem v kufru (uz je pryc) a celokozeny interier vcetne klasickych Recaro sedacek.
- pokud by nekoho zajimaly vahove rozdily evo verzi - http://www.vorshlag.com/tech_evoweights.php v realu absolutne nejsem schopnej poznat ze mam na strese vic kilo, nebo ze teziste je tim o par mm vyse.
upravy co byly na aute:
- Apexi N1 exhaust system
- Walbro pumpa
- Velky intercooler a hadice Injen
- Ecutek na 381koni a 510Nm (naladeno 05/2014 na 98oktan benzin) cervena-vykon, modra kroutak, spodni krivka evo v serii a horni po nalazeni (docela rozdil) - otevreny filtr s odstinenim
- Greddy type RS BOV
Auto neni zadna lestenka, ale mechanicky zda se funguje dobre. Po x letech s Imprezou GT a STI 2004 je to defacto splneny sen.
Lepsi fotky zatim nemam:
Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL (USDM verze)
- rok 2006, dovezeno do EU 2014, ja jsem ho koupil 01/2015
- US verze, takze vzadu neni S-YAC diff (jen LSD a i ten je udajne jinak poskladany nez EU/JDM RS verze http://youtu.be/Tnqq6jKjRzc)
- SSL znamena Sun Sound Leather, je to klasicka GSR verze, ktera ma navic stresni okno (bohuzel), infinity sound system se subwooferem v kufru (uz je pryc) a celokozeny interier vcetne klasickych Recaro sedacek.
- pokud by nekoho zajimaly vahove rozdily evo verzi - http://www.vorshlag.com/tech_evoweights.php v realu absolutne nejsem schopnej poznat ze mam na strese vic kilo, nebo ze teziste je tim o par mm vyse.
upravy co byly na aute:
- Apexi N1 exhaust system
- Walbro pumpa
- Velky intercooler a hadice Injen
- Ecutek na 381koni a 510Nm (naladeno 05/2014 na 98oktan benzin) cervena-vykon, modra kroutak, spodni krivka evo v serii a horni po nalazeni (docela rozdil) - otevreny filtr s odstinenim
- Greddy type RS BOV
Auto neni zadna lestenka, ale mechanicky zda se funguje dobre. Po x letech s Imprezou GT a STI 2004 je to defacto splneny sen.
Lepsi fotky zatim nemam:
Naposledy upravil(a) Poofy dne 03 bře 2015, 16:52, celkem upraveno 2 x.
Mitsubishi Lancer EVO IX 381bhp/510Nm
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Prihlaseni USDM auta v CR
... je(byl) vcelku problem, protoze auto nema zadne "Ecko", VIN vyrazeny na kastli neni uplne, oranzova pozicni svetla, absence mlhovky a dalsi jine veci. Driv se to resilo pres dekru (u takovehodle auta "pres nekoho"), od roku 2015 je v platnosti nova legislativa, ktera primo rika (neumim zneni presne zpameti, ale da se to dohledat v prislusnem zakone), ze auto registrovane v jednom z clenskych statu EU, jiz nemusi byt znovu schvalovano ke zpusobilosti k provozu, teoreticky by nemuselo snad mit i dovozovou STK. Nicmene byrokracie tu stale je a tudiz je treba mit vsechny (nesmyslne) udaje do velkeho TP a ty musi prijit z nejakeho relevantniho zdroje (pokud maji v databazi stejne auto mate vyhrano). Moje udaje byly defacto opsany z TP jineho US Evo IX, ktere bylo dotazeno drive a pres dekru za nemaly peniz.
Opravy a upravy
- kompletni vymena vsech oleju (Castrol a Motul do skine a diferaku), Vavoline 10w60 motor (byl tam asi 500km) - vymena jedne silikon hadice u IC - prehozeni oranzovych pozicek za blinky, a cirych blinkru za pozicky (podle vyhlasky nesmi byt jine, nez bile svetlo v prednich svetlech, skoda vypadalo to pekne)
- 235/45R17 Nokian WR A3 XL na zimu (na seriove Enkei kola)
- vymena Greddy type RS BOV za seriovy BOV (delalo to neskutecnej bordel jak z rychle a zbesile skoro pri jakymkoiv pohybu plynoveho pedalu, v kombinaci s otevrenym sanim to bylo fakt moc - tlak oleje na volnobeh nebyl zrovna velky, takze nasledovala vymena olejove pumpy pro sychr
- olej Liqui Molly 10w60
- komplet rozvody
- dokoupena mrizka kapoty, aby tam neprselo a nesnezilo (chapu, ze v Texasu ji nepotrebovali a nechali motor dychat)
- Karbonkevlarova lyze (olejovy filtr je jinak dole hodne na rane tady) - D2 356mm 8piston big brake kit (jety, ale snad funkcni, cekam na obuti 18" kol, abych ho mohl vyzkouset, striknuty na cerveno)
- Komarkuv HKS stavitelny podvozek (jety ale predni tlumice cerstve repasovane mimo horniho ulozeni) - geometrie - Autobaterie Exide 53Ah (vetsi se mi kvuli velkym trubkam cooleru ani nevejde)
- 2 x horni ulozeni (unibal) k HKS podvozku (stale preskakuje pruzina ) - novy KN filtr - 5x113.4 18x8 ET19 EvoCorse Sanremo kola (jete, par odrenin) snad kola nebudou drit o zadni lemy, ale podle info odsud http://www.driftworks.com/mitsubishi-ev ... ing-guide/ a jinych for tam davaji XXR kola 18x8.75 et20 a jde to bez uprav lemu.
aktualni plany a problemy:
- brzdy jsou KO, na leto dam D2 na zimu repas origo a koupeni kotoucu, desek
- preskakuje LP pruzina (resi se)
- neco obcas hvizda pri jizde a poklepada pri rozjezdu (hadam servo, altik a jejich loziska apod.) asi nebudu resit dokud se neukaze casem co to dela
- 2.3. synchron by zaslouzil vymenit, ale s trochou pece a zahrivani je to OK
- Federal 595RS-R 235/40R18 na leto (za ty penize nic lepsiho asi neni, ze?)
- drzaky vyfuku jsou nejaky dopraseny a tudiz obcas rezonuje (casem..)
Nehodlam z toho delat lestenku, beru to jako polozavodak, takze doprasenej predni naraznik, lamino zadni (ten americkej je votresnej, chapu ze ho predchozi majitel dal pryc), lak a nejaky zvuky a rezonance nebudu resit. Hlavni je mechanicka funkcnost.
... je(byl) vcelku problem, protoze auto nema zadne "Ecko", VIN vyrazeny na kastli neni uplne, oranzova pozicni svetla, absence mlhovky a dalsi jine veci. Driv se to resilo pres dekru (u takovehodle auta "pres nekoho"), od roku 2015 je v platnosti nova legislativa, ktera primo rika (neumim zneni presne zpameti, ale da se to dohledat v prislusnem zakone), ze auto registrovane v jednom z clenskych statu EU, jiz nemusi byt znovu schvalovano ke zpusobilosti k provozu, teoreticky by nemuselo snad mit i dovozovou STK. Nicmene byrokracie tu stale je a tudiz je treba mit vsechny (nesmyslne) udaje do velkeho TP a ty musi prijit z nejakeho relevantniho zdroje (pokud maji v databazi stejne auto mate vyhrano). Moje udaje byly defacto opsany z TP jineho US Evo IX, ktere bylo dotazeno drive a pres dekru za nemaly peniz.
Opravy a upravy
- kompletni vymena vsech oleju (Castrol a Motul do skine a diferaku), Vavoline 10w60 motor (byl tam asi 500km) - vymena jedne silikon hadice u IC - prehozeni oranzovych pozicek za blinky, a cirych blinkru za pozicky (podle vyhlasky nesmi byt jine, nez bile svetlo v prednich svetlech, skoda vypadalo to pekne)
- 235/45R17 Nokian WR A3 XL na zimu (na seriove Enkei kola)
- vymena Greddy type RS BOV za seriovy BOV (delalo to neskutecnej bordel jak z rychle a zbesile skoro pri jakymkoiv pohybu plynoveho pedalu, v kombinaci s otevrenym sanim to bylo fakt moc - tlak oleje na volnobeh nebyl zrovna velky, takze nasledovala vymena olejove pumpy pro sychr
- olej Liqui Molly 10w60
- komplet rozvody
- dokoupena mrizka kapoty, aby tam neprselo a nesnezilo (chapu, ze v Texasu ji nepotrebovali a nechali motor dychat)
- Karbonkevlarova lyze (olejovy filtr je jinak dole hodne na rane tady) - D2 356mm 8piston big brake kit (jety, ale snad funkcni, cekam na obuti 18" kol, abych ho mohl vyzkouset, striknuty na cerveno)
- Komarkuv HKS stavitelny podvozek (jety ale predni tlumice cerstve repasovane mimo horniho ulozeni) - geometrie - Autobaterie Exide 53Ah (vetsi se mi kvuli velkym trubkam cooleru ani nevejde)
- 2 x horni ulozeni (unibal) k HKS podvozku (stale preskakuje pruzina ) - novy KN filtr - 5x113.4 18x8 ET19 EvoCorse Sanremo kola (jete, par odrenin) snad kola nebudou drit o zadni lemy, ale podle info odsud http://www.driftworks.com/mitsubishi-ev ... ing-guide/ a jinych for tam davaji XXR kola 18x8.75 et20 a jde to bez uprav lemu.
aktualni plany a problemy:
- brzdy jsou KO, na leto dam D2 na zimu repas origo a koupeni kotoucu, desek
- preskakuje LP pruzina (resi se)
- neco obcas hvizda pri jizde a poklepada pri rozjezdu (hadam servo, altik a jejich loziska apod.) asi nebudu resit dokud se neukaze casem co to dela
- 2.3. synchron by zaslouzil vymenit, ale s trochou pece a zahrivani je to OK
- Federal 595RS-R 235/40R18 na leto (za ty penize nic lepsiho asi neni, ze?)
- drzaky vyfuku jsou nejaky dopraseny a tudiz obcas rezonuje (casem..)
Nehodlam z toho delat lestenku, beru to jako polozavodak, takze doprasenej predni naraznik, lamino zadni (ten americkej je votresnej, chapu ze ho predchozi majitel dal pryc), lak a nejaky zvuky a rezonance nebudu resit. Hlavni je mechanicka funkcnost.
Mitsubishi Lancer EVO IX 381bhp/510Nm
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
A ten "hlasitej" BOV ještě máš?
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Bohuzel, dal jsem ho kamaradovi co mi pomahal s prihlasovanim.
Mitsubishi Lancer EVO IX 381bhp/510Nm
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Jsem rád že se tady ty evaři trošku rozjížděj jen tak dál....
jinak kára samozřejmě parádní.... a na subaru klubu už si stejně jako já moc nepokecáš, tak alespoň tadY:)
jinak kára samozřejmě parádní.... a na subaru klubu už si stejně jako já moc nepokecáš, tak alespoň tadY:)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Letni setup:
D2 356mm 8 pistky Pancerove hadice: EvoCorse 18x8 a Nankang ns-2R 225/40R18 Vysledek:
D2 356mm 8 pistky Pancerove hadice: EvoCorse 18x8 a Nankang ns-2R 225/40R18 Vysledek:
Mitsubishi Lancer EVO IX 381bhp/510Nm
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Neskrtas? To je nejake to et19?:) ale je to paradicka
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
Et19, skrtam fest na prave strane, kde je naraznik napasovanej trochu vic ke kolu, musi se to jeste poresit.
Mitsubishi Lancer EVO IX 381bhp/510Nm
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mitsubishi Lancer Evolution IX SSL
jak jsou na tom ty d2 brzdy? nějaké osobní postřehy?...slyšel jsem, že nic moc
viva´la QUATTRO