Suzuki Swift EVO IV
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
věřím tomu, že to dáš do kupy. ráno je moudřejší večera budu držet palce
Re: Suzuki Swift EVO IV
to nic, me se tohle stava furt
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
ha...
uz jen pretahnout a muzeme zacit s pripravou na rally.
jo a kdyz uz bylo v motorovym prostoru trochu mista, tak sem namotal novy trubky na predni okruh a nahodil sem pancire
uz jen pretahnout a muzeme zacit s pripravou na rally.
jo a kdyz uz bylo v motorovym prostoru trochu mista, tak sem namotal novy trubky na predni okruh a nahodil sem pancire
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
máme za sebou poslední závod letošní sezony s timhle autem. moc sem si teda nezajezdil, to je fakt, ale posledni akce byla vycerpavajici (400km za jeden den ve dvou etapach). auto fungovalo krasne, pancerovy hadice sou hodne znat, dodelam i zbytek auta, az zase zbyde nejakej drobak...
hned na druhym prujezdu prvni RZ jsem skusil brzdit pozdeji a pak mi uplne nevysel prujezd sotolinovym vytahovakem
http://ludo420.rajce.idnes.cz/Rally_den ... G_0634.jpg
+ dalsi 4 fotky
ale autu se nestalo naprosto nic! opet za mnou byli ociti svedci z mista a klepali si na celo a povidali neco o strasnej vejsce - ono to z fotek moc nevyzni, ale ta stran byla vysoka cca jako auto...
v noci jsem zjistil takovou neprijemnout - kdyz sem zapnul rampu a rozsvitil jsem vsechny svetla naplno, tak mi v aute zbylo tak 50 koni ale to jako vazne - cast prvni RZ cca 800m pred cilem jsem dojizde bez rampy, pac to tam bylo vcelku jednoduchy a aspon neco sem nahnal.
preze vsechnu snahu jsem na spicku nemel a zbyla na mne tentokrat brambora a timpadem se pekne zamichalo prubezny poradi. momentalne jsem na treti pozici, zlato je rozdany a o stribro jsme dva horky kandidati a ten ctvrtej by teoreticky taky mohl este zasahnout, takze za tyden budu bojovat proti dvema Ackovejm favoritum do posledniho dechu, ale to uz ocekavam spatny pocasi, tak si na ne beru druhy auto. loni jsme taky meli posledni zavod takhle na podzim a s dvoukolou bez spery jsem si vubec nesjel a celej den jsem se trapil a vubec sem si nesjel... takze padla volba na 4×4.
to je asi tady letos vse. auto uz je momentalne opet bez tlumicu a pruzin, pasy se nejak premotaly do Drakovo Pola (BTW dnes sme to byli vetrat a taky nutne potrebuju speru ) a sedacky taky pujdou na zimu do sedana. stejne bude chudinka stat celou zimu vedle dilny pod strechou a obcas si z ni dojdu neco pujcit, jako kazdej rok a na jare to budu horkotezko skladat
hned na druhym prujezdu prvni RZ jsem skusil brzdit pozdeji a pak mi uplne nevysel prujezd sotolinovym vytahovakem
http://ludo420.rajce.idnes.cz/Rally_den ... G_0634.jpg
+ dalsi 4 fotky
ale autu se nestalo naprosto nic! opet za mnou byli ociti svedci z mista a klepali si na celo a povidali neco o strasnej vejsce - ono to z fotek moc nevyzni, ale ta stran byla vysoka cca jako auto...
v noci jsem zjistil takovou neprijemnout - kdyz sem zapnul rampu a rozsvitil jsem vsechny svetla naplno, tak mi v aute zbylo tak 50 koni ale to jako vazne - cast prvni RZ cca 800m pred cilem jsem dojizde bez rampy, pac to tam bylo vcelku jednoduchy a aspon neco sem nahnal.
preze vsechnu snahu jsem na spicku nemel a zbyla na mne tentokrat brambora a timpadem se pekne zamichalo prubezny poradi. momentalne jsem na treti pozici, zlato je rozdany a o stribro jsme dva horky kandidati a ten ctvrtej by teoreticky taky mohl este zasahnout, takze za tyden budu bojovat proti dvema Ackovejm favoritum do posledniho dechu, ale to uz ocekavam spatny pocasi, tak si na ne beru druhy auto. loni jsme taky meli posledni zavod takhle na podzim a s dvoukolou bez spery jsem si vubec nesjel a celej den jsem se trapil a vubec sem si nesjel... takze padla volba na 4×4.
to je asi tady letos vse. auto uz je momentalne opet bez tlumicu a pruzin, pasy se nejak premotaly do Drakovo Pola (BTW dnes sme to byli vetrat a taky nutne potrebuju speru ) a sedacky taky pujdou na zimu do sedana. stejne bude chudinka stat celou zimu vedle dilny pod strechou a obcas si z ni dojdu neco pujcit, jako kazdej rok a na jare to budu horkotezko skladat
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
jak sem rekl, tak sem udelal. sice je to 14 dni zpet, ale nejak nebyl cas.
3 dny pred zavodem sem to vytahl ze stodoly, oprasil, nandal tedy novy DS2500 dopredu a DS2000 dozadu (na ktery sem mimochodem cekal 13 mesicu nez mi je nalepili, predky byly hnedle, ale jinej model, takze nastoupil metr, fixa a flex a pasovalo se...), vymenil olej a na prvni akci ADCupu jsem si s zenuskou doklouzal pro 4te misto ve skupine. na treti by to mozna bylo. mit nejaky gumy, speru, kone... mozna i lip
ale zavod jsem si naprosto uzil, trat mi sedla, a opet sem si dokazal, byt s brzdama tak o 300% jinde nez jsem byl zvyklej, ze zajedu od prvniho prujezdu 4krat stejnej cas, v rozmezi vteriny a proste nezrychlim a muzu se roztrhat. a kdyz to i po druhem prujezdu bylo 4te misto s rezervou pred i za sebe, tak sem si to proste vychutnaval
jo a onboardy jako tradicne na mojem Youtube kanálu
http://www.youtube.com/watch?v=IxlUgIUD ... 3A991D5A6B
3 dny pred zavodem sem to vytahl ze stodoly, oprasil, nandal tedy novy DS2500 dopredu a DS2000 dozadu (na ktery sem mimochodem cekal 13 mesicu nez mi je nalepili, predky byly hnedle, ale jinej model, takze nastoupil metr, fixa a flex a pasovalo se...), vymenil olej a na prvni akci ADCupu jsem si s zenuskou doklouzal pro 4te misto ve skupine. na treti by to mozna bylo. mit nejaky gumy, speru, kone... mozna i lip
ale zavod jsem si naprosto uzil, trat mi sedla, a opet sem si dokazal, byt s brzdama tak o 300% jinde nez jsem byl zvyklej, ze zajedu od prvniho prujezdu 4krat stejnej cas, v rozmezi vteriny a proste nezrychlim a muzu se roztrhat. a kdyz to i po druhem prujezdu bylo 4te misto s rezervou pred i za sebe, tak sem si to proste vychutnaval
jo a onboardy jako tradicne na mojem Youtube kanálu
http://www.youtube.com/watch?v=IxlUgIUD ... 3A991D5A6B
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
krátce z radouně:
opet krasna soutez, depo jsme obsadili uz ve ctvrtek, ubytovali sme se, pogrilovali, popili, vyspali, v patek sme si to najeli, vecer sme koukli na VP a v sobotu byla rada i na nas. sice sme to nevedeli, jeli sme v nezmenenym setupu, jen jsem prorizl hrany u tech starejch smydlenejch Federalu a podle toho se jelo - a ono to bylo na druhe misto. az do poslednich dvou RZ, kdy diky rozsypanemu altiku auto prestalo dobijet a jelikonevadz se neroszvitila zadna kontrolka, tak mi to doslo pozde, po 40km prejezdu a jedne odjete RZ. takze predposledni RZ jsme jeli na 60% vykonu, posledni tak na 15%, byl jsem rad ze jsem doskakal do cile RZ, odjezd z casovky museli zajistit poradale tlacenim prejezd uz sme nedali, takze na rampu stylove na lane za tymovym kolegou s golfem 3 TDi, mistama i 150, coz je na metrovym lane docela adrenalin ale do cile sme to dostali a casovku sme stihli na vteriny
a od te doby mrcha stoji na dvore, pac dalsi zavod (rally Den+Noc tenhle vikend) vynechavam a na dalsi zavody nemam ted chut kvuli Semišovi tenhle vikend...
opet krasna soutez, depo jsme obsadili uz ve ctvrtek, ubytovali sme se, pogrilovali, popili, vyspali, v patek sme si to najeli, vecer sme koukli na VP a v sobotu byla rada i na nas. sice sme to nevedeli, jeli sme v nezmenenym setupu, jen jsem prorizl hrany u tech starejch smydlenejch Federalu a podle toho se jelo - a ono to bylo na druhe misto. az do poslednich dvou RZ, kdy diky rozsypanemu altiku auto prestalo dobijet a jelikonevadz se neroszvitila zadna kontrolka, tak mi to doslo pozde, po 40km prejezdu a jedne odjete RZ. takze predposledni RZ jsme jeli na 60% vykonu, posledni tak na 15%, byl jsem rad ze jsem doskakal do cile RZ, odjezd z casovky museli zajistit poradale tlacenim prejezd uz sme nedali, takze na rampu stylove na lane za tymovym kolegou s golfem 3 TDi, mistama i 150, coz je na metrovym lane docela adrenalin ale do cile sme to dostali a casovku sme stihli na vteriny
a od te doby mrcha stoji na dvore, pac dalsi zavod (rally Den+Noc tenhle vikend) vynechavam a na dalsi zavody nemam ted chut kvuli Semišovi tenhle vikend...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
zase po case nejaky pohyb. ono to taky mezitim stalo v koprivach, nebylo moc o cem psat a fotit
od vcera vyndany agregaty z dvou aut, podvozek z tretiho, prestrojeny motory, do prevodovky prilit p. Kašpar a v patek prej odjíždíme do Sedlčan, kde chce tatík jet ty legendy, takze aktualne nova specifikace:
kastle furt to samy minus nejaka ta koroze a nalepky sly dolu, reklamni plocha k pronajmu
motor 140 - 150 BHP (teoretickej odhad, podle odbrzdenych hodnot lidi se stejnyma upravama) jinak, ECU Suzuki Motorsport, kit sani K&N, klapka asi Honda - kazdopadne 60mm, upravene sani, FPR, upravene kanaly hlavy, ostra vacka, stavitelny rozvodovy kola, na spodku novy kruhy, ACL lagry halvni i ojnicni (je to akorat zajety, cca 10tkm v klidku v provozu, akorat par nasiracek na svetlech a sprinty pribram), zvazena klika s prislusenstvim...
prevodovka, zkracenej stalej na 4,5 cca 2 roky zpet, ted pribyly takovy ty lamely tam...
spojka pritlacak nejakej origo, lamela organika Ferodo
pneu Toyo proxxess R888 195/50R15
no a ted se dej vule bozi, mozna i letos nekam vyjedem zase...
od vcera vyndany agregaty z dvou aut, podvozek z tretiho, prestrojeny motory, do prevodovky prilit p. Kašpar a v patek prej odjíždíme do Sedlčan, kde chce tatík jet ty legendy, takze aktualne nova specifikace:
kastle furt to samy minus nejaka ta koroze a nalepky sly dolu, reklamni plocha k pronajmu
motor 140 - 150 BHP (teoretickej odhad, podle odbrzdenych hodnot lidi se stejnyma upravama) jinak, ECU Suzuki Motorsport, kit sani K&N, klapka asi Honda - kazdopadne 60mm, upravene sani, FPR, upravene kanaly hlavy, ostra vacka, stavitelny rozvodovy kola, na spodku novy kruhy, ACL lagry halvni i ojnicni (je to akorat zajety, cca 10tkm v klidku v provozu, akorat par nasiracek na svetlech a sprinty pribram), zvazena klika s prislusenstvim...
prevodovka, zkracenej stalej na 4,5 cca 2 roky zpet, ted pribyly takovy ty lamely tam...
spojka pritlacak nejakej origo, lamela organika Ferodo
pneu Toyo proxxess R888 195/50R15
no a ted se dej vule bozi, mozna i letos nekam vyjedem zase...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
za dnesek vse doladeno zadni lampy predelany na rallycross pravidla, ochrana pred chladicem, klasika z tahokovu, obuty pneu (to byl boj dostat ty 195 gumy na 5,5 rafek) vse nastrojene, utazene, a nakonec i odkousene. nemel sem do toho sedat, ted mam ukrutny chute to nekde protahnout poradne, protoze tohle je proste uplne jiny auto.
cumak este pujde zitra dolu, doplnime tahokov na chladici, nejak pripaskujem naraznik a asi pripraveno...
cumak este pujde zitra dolu, doplnime tahokov na chladici, nejak pripaskujem naraznik a asi pripraveno...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Suzuki Swift EVO IV
A dekly světel si nechal na mě, že ?
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů