Suzuki Swift EVO IV
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Suzuki Swift EVO IV
Tak to nevím, ale v neděli na finále kártů to nešlo, protože výhrál Jirka Rezek (kluk od nás) a po vyhlášení na něj vznesli protest, že to ulil a řešilo se to asi do půlnoci. Zavolali si start maršála, kterej byl už doma, tak přijel a řekl, že bylo všechno v pořádku.
Jo Volvo je moje, zatím, ale bere si ho kamarád na autocross, takže na tuning srazy to tahat nebudeme. Ale tenkrát, jak jsi se postavil vedle mě, tak jsem myslel, že je to ztracený, ale byl jsem celkem překvapenej, jak to pěkně jede, když to má jen 88kW. Takže ho trochu vylehčíme, vyrámujem a uvidí se. Ale sprint by jsme mohli dát s mým druhým autem
Jo Volvo je moje, zatím, ale bere si ho kamarád na autocross, takže na tuning srazy to tahat nebudeme. Ale tenkrát, jak jsi se postavil vedle mě, tak jsem myslel, že je to ztracený, ale byl jsem celkem překvapenej, jak to pěkně jede, když to má jen 88kW. Takže ho trochu vylehčíme, vyrámujem a uvidí se. Ale sprint by jsme mohli dát s mým druhým autem
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani// ... ossu-2013/
čas 16:25 začínaj legendy
akorát na tom černym swiftu neni Braicha, ale Folvarský
P.S. je tam vidět ten start
čas 16:25 začínaj legendy
akorát na tom černym swiftu neni Braicha, ale Folvarský
P.S. je tam vidět ten start
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
dnes tuning a sprinty v J. Hradci. konečně jsem se svezl se všema těma novejma úpravama, sice jen rovně, ale na konci dráhy bylo odbočení přez louku zpět
no nic - nahodil jsem novy Pirelli slick 180/53R13, rano jsem je očistil a čekal kdo mi přiletí do skupiny. kdo jinej, než F. Marchal se svym embéčkem! už od pravěku mi dával na sprintech vždy víc jak vteřinu, nicméně jsem si říkal, že bych to mohl tentokrát stáhnout aspoň na polovinu. každou jízdu jsem ubíral, a výsledek byl 15.425 šáde a 15.440 swifta. sem myslel že ten novej volant rozkoušu!
takže poharek a tak nějak zklamanej domu. ale bylo hezky, takovej posledni záchvěv léta super počasí, nakonec se sešly super lidi z okolí, páč blíž se nic nejede, takže celkově to byl pěknej den
druhá suzi ráno řekla že sprinty nepojede a na volnejch začla klouzat spojka a ve finale cestou domu někde vytrousila druhej rychlostní stupeň
no a mě tam celý den tekl benzín, pořád jsem zkracoval hadici, až už nebylo kam zkracovat, tak jsem vždy po jízdě vyždímal hadr a hodil ho zpět pod hadici
mám i nějaké videa z nové GOPRO HERO3 ale ten jejich soft na editaci je nějakej zabugovanej, takže už se s tim dnes vztekat nebudu
no nic - nahodil jsem novy Pirelli slick 180/53R13, rano jsem je očistil a čekal kdo mi přiletí do skupiny. kdo jinej, než F. Marchal se svym embéčkem! už od pravěku mi dával na sprintech vždy víc jak vteřinu, nicméně jsem si říkal, že bych to mohl tentokrát stáhnout aspoň na polovinu. každou jízdu jsem ubíral, a výsledek byl 15.425 šáde a 15.440 swifta. sem myslel že ten novej volant rozkoušu!
takže poharek a tak nějak zklamanej domu. ale bylo hezky, takovej posledni záchvěv léta super počasí, nakonec se sešly super lidi z okolí, páč blíž se nic nejede, takže celkově to byl pěknej den
druhá suzi ráno řekla že sprinty nepojede a na volnejch začla klouzat spojka a ve finale cestou domu někde vytrousila druhej rychlostní stupeň
no a mě tam celý den tekl benzín, pořád jsem zkracoval hadici, až už nebylo kam zkracovat, tak jsem vždy po jízdě vyždímal hadr a hodil ho zpět pod hadici
mám i nějaké videa z nové GOPRO HERO3 ale ten jejich soft na editaci je nějakej zabugovanej, takže už se s tim dnes vztekat nebudu
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
youtube nespolupracuje a na vimeo je to moc velky... videa asi nebudou
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
opět jsem zvítězil nad technikou.
http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... H0OKLbXDOp
ve čtvrtým videu je vidět Honda, která byla nakonec třetí. a ten rozdíl mezi 1. a 2. byl 0.009s podle ofiko časů
http://jhtuning.cz/web/osmy-rocnik/
http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... H0OKLbXDOp
ve čtvrtým videu je vidět Honda, která byla nakonec třetí. a ten rozdíl mezi 1. a 2. byl 0.009s podle ofiko časů
http://jhtuning.cz/web/osmy-rocnik/
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Suzuki Swift EVO IV
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Swift EVO IV
minulou sobotu jsem si konečně s autem sjel jinak než rovně. jel se tradiční sranda slalom u nás v ČB, takže orpavdu pohodička, celej pátek jsem tradičně strávil přípravou, ale to už je takovej folklór
tentokrát jsem rešil palivový hadice - po sedlčanech to odskákala nádrž, tak jsem si půjčil draaczkovo, kterej má v autě stejnou, ale jak jsem hnul s hadicema, tak začly téct na spoji, tak jsem zkracoval a zkracoval až nebylo co zkracovat, tak jsem se rozhodl pro vedení paliva v CU trubkách. možná zbytečně jsem šel do 10mm, nicméně princip funguje luxusně - žádný hadicový spony - prostě hydraulický šroubení, který se utáhnou a hotovo! nechápu, proč jsem na tohle nepřišel dřív.
no a k závodu - když jsem viděl trať, tak sem si říkalm, že to, aspoň prví jízdu, zkusím jet čistě. nicméně jsem si blbě najel na start a musel jsem si odsadit zadek showpákou, no a v tu chvíli jsem přepnul režimy. trvalo mi asi tak 0,005s než jsem si vzpomněl a pro změnu jsem jel "svuj styl". v první rundě se teda se mnou malinko pral ten novej diferák, ale na to si člověk snadno zvykne a když neni úplný nemehlo, tak se s tim naučí zacházet.
otočky kolem kuželu a pomalý zatáčky by mi s tim prostě šly, teď jen musím vymyslet, kde to prubnu trošku rychlejc...
nějaký videa zvenku a konečně GOPRO zevnitř
1. jízda
4. jízda
a 4. zvenku
v listu Warani 2013 jsou i ostatní videa, kdyby se někdo měl nudit
výsledek: pro mě 3. místo ve skupině a ten had Draaczech me zostudil s vlastním autem, takže pro něj 2. no a už je mi to asi souzeno, ale prostě jsme oba museli smeknout před 130RSna prvním
tentokrát jsem rešil palivový hadice - po sedlčanech to odskákala nádrž, tak jsem si půjčil draaczkovo, kterej má v autě stejnou, ale jak jsem hnul s hadicema, tak začly téct na spoji, tak jsem zkracoval a zkracoval až nebylo co zkracovat, tak jsem se rozhodl pro vedení paliva v CU trubkách. možná zbytečně jsem šel do 10mm, nicméně princip funguje luxusně - žádný hadicový spony - prostě hydraulický šroubení, který se utáhnou a hotovo! nechápu, proč jsem na tohle nepřišel dřív.
no a k závodu - když jsem viděl trať, tak sem si říkalm, že to, aspoň prví jízdu, zkusím jet čistě. nicméně jsem si blbě najel na start a musel jsem si odsadit zadek showpákou, no a v tu chvíli jsem přepnul režimy. trvalo mi asi tak 0,005s než jsem si vzpomněl a pro změnu jsem jel "svuj styl". v první rundě se teda se mnou malinko pral ten novej diferák, ale na to si člověk snadno zvykne a když neni úplný nemehlo, tak se s tim naučí zacházet.
otočky kolem kuželu a pomalý zatáčky by mi s tim prostě šly, teď jen musím vymyslet, kde to prubnu trošku rychlejc...
nějaký videa zvenku a konečně GOPRO zevnitř
1. jízda
4. jízda
a 4. zvenku
v listu Warani 2013 jsou i ostatní videa, kdyby se někdo měl nudit
výsledek: pro mě 3. místo ve skupině a ten had Draaczech me zostudil s vlastním autem, takže pro něj 2. no a už je mi to asi souzeno, ale prostě jsme oba museli smeknout před 130RSna prvním
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Suzuki Swift EVO IV
Ti dám hada
Ale jo, sranda byla a o to tam šlo
Rozdíl byl právě v tom přepnutí, takže já jel opravdu stopu na výsledek. První pokus o bůček kolem kuželu mi dal jasný znamení, když sem si to zašláp a musel startovat
Takže jsme se trošku svezli, to je celý.
Ale jo, sranda byla a o to tam šlo
Rozdíl byl právě v tom přepnutí, takže já jel opravdu stopu na výsledek. První pokus o bůček kolem kuželu mi dal jasný znamení, když sem si to zašláp a musel startovat
Takže jsme se trošku svezli, to je celý.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
Re: Suzuki Swift EVO IV
Ale Suzuka jde jak z praku, taky bych jednu chtěl.
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz