nevíte někdo jak vyřešit zapojení externího otáčkoměru na motor který nemá indukční cívku ale zapalovací rampu.
jedná se o motor peugeot V6 3,0
otáčkoměr je Autometer který má vývod na napájení indukční cívky z které beré pulsní signál ale rampa funguje jinak. nemá někdo řešení nebo případně nevyzná se někdo v této oblasti
díky
zapojení externího otáčkoměru
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojení externího otáčkoměru
bylo by dobré zjistit jak má vypadat vstupní signál do otáčkoměru..hodnoty a tvar impulsu...jestli je to braný selsky počet impulzu za jednotku času = počet otáček...pokud by to bylo takhle není problém přivést impulzy z jiného čidla..čidlo HU atd...akorát by se musel vyladit frekvence impulzu
viva´la QUATTRO
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojení externího otáčkoměru
no měl jsem ho na 309gti na indukční cívce na myslím kladném polu a bere to impulsy z ní. a ted mám trafa a nevím co s tím.Už jsem to zkoušel i na kliku nebo snímač vačky ale vždy to ukáže nějaké otáčky ale špatně nebo se ručka třepe. byl by někdo schopen tohle udělat kdybych třeba dojel z autem?ciky píše:bylo by dobré zjistit jak má vypadat vstupní signál do otáčkoměru..hodnoty a tvar impulsu...jestli je to braný selsky počet impulzu za jednotku času = počet otáček...pokud by to bylo takhle není problém přivést impulzy z jiného čidla..čidlo HU atd...akorát by se musel vyladit frekvence impulzu
Re: zapojení externího otáčkoměru
Ahoj,taky jsme měli tento otáčkoměr na motoře ve 205 GTi na klasické cívce,jak říkáš správně tady je zapojení jednoduché na plusový konektor na cívce,po přechodu z karburátorů na klapková tělesa a vstřikování je to malinko jinak,potřebuješ interface který ti pustí jen správný signál který otáčkoměr potřebuje.Bohužel nevím jak vypadá zapalování na tvém autě,jak je to tam zapojené atd. ale předpokládám že máš o jednu řadu "cívek" navíc,takže by jsi měl dát ty diody tři na každý vývod,já na čtyřválci mám dvě řady cívek takže mám dva vývody,to je můj názor.Snad ti to pomůže.
Tady jednoduchý a jasný nákres
Tady jednoduchý a jasný nákres
Peugeot 205 16V Maxi
http://WWW.MK-RACING.CZ
http://gti-performance.phorum.cz
http://WWW.MK-RACING.CZ
http://gti-performance.phorum.cz
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojení externího otáčkoměru
TomGti poslal jsem ti mejla
Re: zapojení externího otáčkoměru
Potřeboval bych vidět jak je to přímo na tvém motoru udělané.Díval jsem se na nějáké fotky.Předpokládám že ty první tři cívky jsou spojené těmi kabely na další tři cívky na druhé hlavě.Je to tak?
Peugeot 205 16V Maxi
http://WWW.MK-RACING.CZ
http://gti-performance.phorum.cz
http://WWW.MK-RACING.CZ
http://gti-performance.phorum.cz
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojení externího otáčkoměru
ano je to přesně tak . jsou to vlastně tři trafa zalité v jeden celek a napájené třemi dráty a zemí z ECU a potom z těch traf jdou tři kabely do protější hlavy už jen na svíčky přímo
http://406.nolimit.cz/image/6374909
http://406.nolimit.cz/image/6374910
http://406.nolimit.cz/image/6374909
http://406.nolimit.cz/image/6374910
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zapojení externího otáčkoměru
jak tu budeš tak mi napiš co s tím kdybys věděl